Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Årefjällsloppet 2014


DomarnDan

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Kan man ta bilen till starten ??? Fick för mig att jag läst att de inte går ???????

Förra året var det bara elitseedade som fick ta bilen till starten.

Då var det hårt och fint kallföre så jag skulle tro att spåren höll bra även för de sista.

Link to comment
Share on other sites

Oki någon som vet hur de är i år ? :)

Enligt tävlings-PM:

"Parkering

Det finns möjlighet för publik och deltagare att parkera i Vallbo. Avstånd till

startområdet ca 200 m. Vallbo SK sköter parkeringen och kostnaden är 40 kr

som betalas kontant. Observera att det inte går några bussar tillbaka till Vallbo

efter målgång."

Link to comment
Share on other sites

"Observera att det inte går några bussar tillbaka till Vallbo

efter målgång."

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT då tar vi bilen !!!

Skidar ni tillbaka till starten efter loppet eller hur gör ni? :)

Vi har självklart chaffis :) men är jag riktigt pigg så kör jag tillbaka också ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte hur jag ska göra har tydligen en inklämd sena i vänster axel som jag fick ont i under vasaloppet har nu gått och fått nålar och mycket stretch av inre bröstmuskeln och axeln och bröstmuskeln vet inte om jag ska köra 35 eller 61 känns ju som om det är snällare bana nu så det blir mindre diagonalande men om man tar 61 så finns ju risken att man får bryta för att att man får för mycket känning i senan så den kanske brister. någon som har erfarenhet av inklämd sena?
Link to comment
Share on other sites

Vilka underbara segrar idag! Skönt att tvåla dit norrmännen för en gångs skull!

 

Bra för långloppscirkusen att de vinner på fästvalla också, ska bli spännande att följa utvecklingen där. Lite synd att de förväxlar Rezac och J.Aukland hela tiden, och att man inte har nån aning vad som händer bak i klungorna. Jens måste gjort en kanonavslutning, och Jörgen också.

 

Grattis Daniel och Charlotte!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...