Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Inte någe vidare fager?!


Davidssoneddie

Recommended Posts

Konstruktiv kritik, Eddie, konstruktiv. Man pekar på vad man upplever som ett problem och så föreslår man en lösning istället för att bara peka på problemet . Nedanför följer konstruktiv kritik:

 

http://forumbilder.se/DDD42/hsdvmakeover.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fasen vad allt ska vara utseendefixerat nuförtiden! Jag kom ihåg en gammal bild på Söderling där de gjort om honom till tennisboll bara för att han var lite snaggad för massa år sedan. Ska jag tolka det till att man inte ska ha långt och inte heller snagg??? Jag som trodde årets fotbolls-VM ändå satte priset för töntiga frisyrer. Har du struntat i att kolla på det också Davidsoneddie, eller har du blundat när Ronaldo m.fl. varit i rutan??? ;)

 

http://2.bp.blogspot.com/_Zu-L8Z2LGa4/TAYqSnyHp0I/AAAAAAAADLI/78-baAeli1U/s400/tennis+ball+hair+style+-+bad+hair+cut+or+funky+idea.png

 

(Söderling som tennisboll. Som jag inte tror ens blivit kommenterad om han spelat i årets fotbolls-VM!!!)

 

Men jag såg en bild på dig joneri, när du tangerat ett visst rekord!!! Du var lite långhårigare än jag minns. Men du tränar väl så mycket rullskidor så du inte hinner klippa dig väl? ;) Själv har jag en hårtrimmer som jag kör igenom håret 3 ggr per år, vare sig det behövs eller inte. Men för att se ut som du måste jag gå ner till 2 ggr per år med min Philips "Philishave C241", och det har inte min fru accepterat de senaste 10 åren...

Link to comment
Share on other sites

Eriks frilla måhända inte vara den vackraste men den passar han! Den frillan och det glada flinet... Han e guld! Enda som kommer undan med en #selfie för han e såååå go i den frillan! :D

 

Ps. Jag har fru, ej intresserad av Erik på det sättet... (iofs.. skulle det innebära gratis skidlektioner så.... ;))

Link to comment
Share on other sites

På sommaren är det inte svårare att bli troll än så :)

Kommentera en frilla bara hahaha...

 

Erik kommer alltid undan med sin glada uppsyn, där håller jag med 100%

 

Själv blir det rakapparaten var tredje vecka på 7 mm, allt färre strån att kapa så jag har tappat möjligheten att få Vasafrilla ;)

Link to comment
Share on other sites

Efter att min son tjatat ganska länge att jag skulle snagga mig, lånade jag hans trimmer och körde över skallen till ca 7mm. Först blev jag lite chockad men vande mig ganska fort, nu är det riktigt OK och ganska skönt att slippa kamningen. Mest positiva kommentarer och någon som inte känt igen mig - min bror undrade vem det var som kom gående på kyrkogården vid min svågers begravning.......

 

Har man inte ett yrke som skådespelare, artist, nyhetsuppläsare osv är det upp till var och en vad man har för utseende, fotbollsspelare är väl ett gränsfall iaf under ett fotbolls-VM. (fö har "kamödlefrisyren" varit mycket populär under detta mästerskap.)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Madshusracer, Jag åker ÖS pga att slippa 6000 pers.

Mina mål är satta ur ett tidperspektiv vilket möjlig gör att jag kan välja fritt i vilket lopps som passar mina mål bäst.

Att du sedan tycker att jag bör hålla låg profil fattar jag inte?? Vad är problemet med att ge lite konstruktiv kritik?

kan man inte ta in kritik och se förbättringsmöjligheten i det så har man inte här att göra.

 

Erik, jag gillar dig och tycker om att läsa om de tester du gör men det är, time for a change hår mässigt.

 

VL Topp 1000 är tävlingen, resterande 15000 är ett motionslopp, Öss och Ösm funkar då bättre än VL tycker jag.

 

Styv stav, Det är min favo BBQ sås inget annat!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...