Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Hanna berg tappade ledningen - Sverige trea

Westberg och Olsson fristilsvinnare p Idre Fjll

Dubbelt Ryssland - Sverige sexa

Fin tredjeplats av Sveriges stafettdamer

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos Outdoorexperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Ny sponsor för Skidlandslaget

• Vänligen logga in för att kunna svara
63 svar till detta ämne

Stefan Sand

Stefan Sand

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 099 inlägg

Det dröjde inte länge innan "Petersson QP BLT" och en "Dubbel Hellner" dök upp på menyerna. En "Dubbel Hellner" sägs leverera 226 gram nötkött som då är perfekt för en heldag på fjället. Ska ju ut på ett 2H pass ikväll så jag kanske ska grunda med en Dubbel Hellner så att jag kan prestera?

"Allas kärlek kan köpas" är en devis som sorgligt nog gäller. För egen del tycker jag att det är åt helvete och lovar här och nu att jag ALDRIG mer i mitt liv ska sätta min fot på en McDonalds. Om det betyder att någon 20-lapp i mindre till "ungdsomskidåkningen" Så lovar jag att jag 10 dubblar det genom en ren instättning. Ge mig kontot!

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 744 inlägg
Michelin ny sponsor. Den kopplingen är väl ok. Dom levererar väl vinterdäck o landslaget lär färdas på mkt vintervägar.

Det urbota korkade är att McDonalds fortsätter sponsra. Dom säljer alltså pommes, hamburgare och läsk. Det är vad våra landslagsåkare förmedlar. I dessa tider då barnfetma är vanligt. Det är förkastligt.
Mer fristil i längdsverige
Återinför skejtvasan
Visa respekt för sporten - åk med fäste!
41.57.63

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 6 430 inlägg

Michelin ny sponsor. Den kopplingen är väl ok. Dom levererar väl vinterdäck o landslaget lär färdas på mkt vintervägar.

Det urbota korkade är att McDonalds fortsätter sponsra. Dom säljer alltså pommes, hamburgare och läsk. Det är vad våra landslagsåkare förmedlar. I dessa tider då barnfetma är vanligt. Det är förkastligt.

Men Michelingubben är ganska fet också.. :blink:

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 321 inlägg
Han har bara kraftig benstomme.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar