Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Lngdlandslaget redo fr sommarens tredje lger tillsammans

sarna Ski Marathon blir ett Visma Ski Classics Challengers event

Fluorfria vallor Vauhti

Visma Ski Classics Challenger p Grnland

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Göteborgs Nya Arena

• Vänligen logga in för att kunna svara
363 svar till detta ämne

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 100 inlägg

Flour ? :wacko:

Nej knappast mjöl ....och inte tror jag det är fluor heller
Mer fristil i längdsverige
Återinför skejtvasan
Visa respekt för sporten - åk med fäste!
41.57.63

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 143 inlägg
Det kanske är feskrens från feskekörka?

Apropå den andra SNÖ-hallen i Oslo så är det väldigt dåligt med folk, 20 % mot planerat och tror inte det bara hade med Corona att göra. Norska klubbar som ska ha samling åker ändå, eller planerar, att åka till Torsby. Det är dels tydligen ingen riktigt trevlig bana (knixig, svår) och sedan inte gratis med boende/mat i Oslo. Sedan säkert att de har lättillgängligt med Tosseberg/Hovfjället osv.
Detta är vad jag hört.

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 100 inlägg

Det kanske är feskrens från feskekörka?

Apropå den andra SNÖ-hallen i Oslo så är det väldigt dåligt med folk, 20 % mot planerat och tror inte det bara hade med Corona att göra. Norska klubbar som ska ha samling åker ändå, eller planerar, att åka till Torsby. Det är dels tydligen ingen riktigt trevlig bana (knixig, svår) och sedan inte gratis med boende/mat i Oslo. Sedan säkert att de har lättillgängligt med Tosseberg/Hovfjället osv.
Detta är vad jag hört.

Ja där ser man! Jag tänkte dra dit under sommaren men fladdermössen kom ju i vägen!

Dom har väl samma problem som Skidome då. Det blev inte där heller då nån riktig skidlöpa! Skidomes problem är ju välbekant bara sväng sväng sväng trampa runt trampa runt. Skidome skulle haft Ytterligare en 500ms slinga insprängd i berget! I nuläget duger hallen till att typ få snökänsla på sina skateskidor. Vilket iofs är bättre än inget alls. Men oj vad fint om det byggdes en riktig tunnel i Borås. Perfekt placerat för det västsvenska skidklustret Gbg-Borås-Ulricehamn-Tranemo.
Mer fristil i längdsverige
Återinför skejtvasan
Visa respekt för sporten - åk med fäste!
41.57.63

Pask

Pask

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 379 inlägg

Men oj vad fint om det byggdes en riktig tunnel i Borås. Perfekt placerat för det västsvenska skidklustret Gbg-Borås-Ulricehamn-Tranemo.

Ska kolla på kontot om där ligger någon miljard och skräpar...

Nähä, inte idag heller. Tyvärr får nog tunnelbygget vänta ett tag till.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar