Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

emPower


Jompen67

Recommended Posts

Går det att scanna Madsus emPower skidor med appen och välja ut ett par själv i en butik?

Tänkte mest på butiker där det står någon yngling på 18-20 år och ska plocka ut skidor med bladmått, inte direkt säkert att man får ett passande spann.

Är det super REA så saknas det oftast skiselecor och erfaren personal i många sportkedjor.

Link to comment
Share on other sites

Du måste reggae ett konto efter det så kan lägga till skidor. Det du ser är fästzonerna 0,1 0,2 0,3 samt flex, du väljer själv för vilken vikt. Har du reggae en skida så kan du inte ta bort den. Jag har i alla inte hittat något sätt att göra det. Så spontant är mitt svar nej. En fundering kan en skida reggas på flera konton? Är lite tveksam till hur mycket hjälp man skulle få i valet av skida.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Du kan själv läsa av vilken skida som helst om affären har rätt utrustning (alltså en rfid läsare från Madshus) Vilket dom bör ha om dom säljer skidorna. Annars är det bara att lägga till dom i appen så ser du flex och zoner. Du kan läsa mer om just detta på min blogg: http://www.vasaloppsbloggen.merida.se/blogg/ar-du-chippad/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jag har ”tappat” alla mina skidor i min Empower app på min iPhone. Skidorna går inte att registrera igen, får felmeddelande ”ski already exists”.

Någon annan som har problem med Empower i IOS miljö? Har senaste IOS 10 och den Empower som finns i AppStore

Link to comment
Share on other sites

Jag har ”tappat” alla mina skidor i min Empower app på min iPhone. Skidorna går inte att registrera igen, får felmeddelande ”ski already exists”.

Någon annan som har problem med Empower i IOS miljö? Har senaste IOS 10 och den Empower som finns i AppStore

 

Samma sak hände mig förra veckan. Det kanske är så att EmPower appen har uppdaterats och att det smgit sig in en bugg där?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...