Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Som vntat bantad trupp till Ruka

Podcast med Laila Kveli

Holund och Johaug vann fristilsloppen i Beitostlen

Nervs Poromaa klar segrare i Bruksvallarna

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Köpes, stav, Rossignol air force es, minst 155 cm

• Vänligen logga in för att kunna svara
10 svar till detta ämne

Enrique

Enrique

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Hej, jag lyckades dra av högerstaven när den gick igenom i ett tjockt konsnöspår. Har någon en, eller kan tipsa om möjligt ställe att få tag på en sådan stav, vore jag mycket tacksam! Även två är givetvis intressant och kanske mer realistiskt. Begagnat funkar bra och jag behöver egentligen bara stavröret. Staven som gick av var 157, men 155 och uppåt funkar. Kanske inte så sannolikt, men värt ett försök!

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg
Hej,hur har det gått i din jakt på ny stav, knäckte min idag nämligen!

Med vänlig hälsning, alexander

Enrique

Enrique

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Nej, fick inte tag på ny, verkar inte vara en stav som finns i några större mängder. Har dock nu annat fungerande alternativ. Min som gick av var högerstaven 157 cm. Din?

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg

Nej, fick inte tag på ny, verkar inte vara en stav som finns i några större mängder. Har dock nu annat fungerande alternativ. Min som gick av var högerstaven 157 cm. Din?

Hej, jag lyckades dra av högerstaven när den gick igenom i ett tjockt konsnöspår. Har någon en, eller kan tipsa om möjligt ställe att få tag på en sådan stav, vore jag mycket tacksam! Även två är givetvis intressant och kanske mer realistiskt. Begagnat funkar bra och jag behöver egentligen bara stavröret. Staven som gick av var 157, men 155 och uppåt funkar. Kanske inte så sannolikt, men värt ett försök!

Hej, min är 160 cm. Du kan inte tänka dig att sälja din? Beror visserligen på vart du kommer ifrån.

Mvh Alexander

Enrique

Enrique

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Absolut ok. Bor i Stockholm.

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg

Absolut ok. Bor i Stockholm.

Vad vill du ha för den? Bor också i Sthlm

Enrique

Enrique

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Vet inte, kanske 500 är rimligt!?

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg

Vet inte, kanske 500 är rimligt!?

Lite i överkant, jag själv köpte dom för 800 när jag jobbade i en sportbutik, får jag den för 300 så är det taget.

Enrique

Enrique

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Då tror jag inte det är samma stav tyvärr!

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg

Då tror jag inte det är samma stav tyvärr!

Hehe, jo den kostade 2800 i butik har jag för mig så det är nog densamma. Så bara att återkomma om du vill bli av med den.

Alexandertornby

Alexandertornby

Ny medlem

• Members
  • 7 inlägg

Hehe, jo den kostade 2800 i butik har jag för mig så det är nog densamma. Så bara att återkomma om du vill bli av med den.

Vad sägs som 400?:)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar