Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Världscupen - Fantasy (dvs tippa resultat)


HW

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Poltoranin har alltid skapt trøbbel for meg. Gjør det bra når jeg dropper ham, dårlig når jeg har ham med. DNS i dag og DNS i resten av historien.

 

Men hvordan løser man stafetten optimalt? La oss si de to beste blir Norge og Sverige på damesiden, Norge og Russland på herresiden. Man får ikke med alle 16 løpere for $100 000. Kanskje optimalisere damesiden, siden de lagene er sikre? Eventuelt ta med to-tre billigere løpere fra andre lag på hver?

 

Tøft valg med Johaug på siste. Tenkte i Ulricehamn at hun kunne være mulig på siste, men trodde ikke jeg skulle se det. Det er vel første gang man ikke kjører en spurter til sist på damenes stafettlag i mesterskap siden, tja, 2006? Forresten det er vel også første gang siden 2006 det ikke er Marit Bjørgen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg forsøkte ikke å si for mye om hvem som blir 1 og hvem som blir 2 av de lagene. :)  Hvis Therese og Stina går ut sammen kan det blir veldig spennende.

 

Iversen sier selv at han ikke er blant de fire beste og at han ikke ville tatt ut seg selv til laget. Litt typisk han å snakke seg ned, men da har man jo et usikkerhetsmoment man kanskje kan utnytte i valget ved å kun ta med tre norske herrer. Problemet er at en av de herrene er Klæbo, som er $$$.

 

Ellers har jeg faktisk litt troen på Tysklands herrer, de hadde god laginnsats på 15 km. Hva blir det svenske herrelaget da? Danne, Calle, Burman, Thorn? Og kanskje det endelig blir amerikanerne sin tur til å ta medalje her, selv om de har hatt et litt dårlig VM så langt. Det er en "ledig" plass på pallen i begge stafetter.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...

Noah Hoffman vevar igång kommande säsong för de som vill öka på spänningen framför TV:n.

https://www.fantasyxc.se/

 

Har även kirrat en twitter-feed för att hålla koll på vilka som kommer till start.

https://twitter.com/FantasyXC

 

Personligen kommer jag hoppa detta och fortsätta mitt fokus på egen träning. Blir nog även lite mer skidskytte i rutan nu när de flyttat längden till TV6 & co.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Jag gillar verkligen sport och jag gillar att förutse resultaten. Och för mig är sport en fantastisk investering. Jag har länge velat tjäna pengar på investeringar. Och tittar på Börsen Idag tände det mig ännu mer. Här kan jag spåra alla förändringar på aktiemarknaden, vilket hjälper investerare att fatta rätt beslut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...