Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Varför dubblar Richardsson?


Willie

Recommended Posts

Konstigt val från start av Richardsson att köra både Holmenkollen idag och SkiClassics imorgon....

Och när skidan går direkt och loppet är kört väljer han ändå att köra klart hela loppet? Undrar vad hans team tycker om det. Oseriös "satsning" på långloppen...

Link to comment
Share on other sites

Jag undrar mest varför skidan gick av; konstruktionsfel eller att vallarna värmt för mycket på ett ställe, så att den försvagats.

(iof ett konstruktionsfel det också, då en skida skall tåla att värmas otaliga gånger)

Om det var ett konstruktionsfel, så ser man att det även kan drabba det största skidmärket på marknaden.

Link to comment
Share on other sites

Jag undrar mest varför skidan gick av; konstruktionsfel eller att vallarna värmt för mycket på ett ställe, så att den försvagats.

(iof ett konstruktionsfel det också, då en skida skall tåla att värmas otaliga gånger)

Om det var ett konstruktionsfel, så ser man att det även kan drabba det största skidmärket på marknaden.

Ingen som tror på min teori om att de Speedmax och Redline kan vara sårbarare då de är så tunna?

Link to comment
Share on other sites

Jag undrar mest varför skidan gick av; konstruktionsfel eller att vallarna värmt för mycket på ett ställe, så att den försvagats.

(iof ett konstruktionsfel det också, då en skida skall tåla att värmas otaliga gånger)

Om det var ett konstruktionsfel, så ser man att det även kan drabba det största skidmärket på marknaden.

 

Precis samma sak hände med mina Carbonlite S-track förra året. Skidan gick av mitt i ett frånskjut helt utan förvarning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...