Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Sveriges sexigaste skidtjej...?


Tjabo

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply
Smaken är ju som bekant ... delad. Mer intressant rubrik tycker jag själv skulle vara vilken tjej som är en sådan pudding så man bara vid första åsynen blir knäsvag och kär. Nej du GundeG, inte skulle Björgen få mig på knä. I alla fall inte om jag slapp klä ut mig och delta i samma lopp som henne. Min kompis sa dock förra året under en prisutdelning, att det vore ingen konst att flytta 50 mil för "den tjejens" skull. Om jag inte redan sen gammalt gängat mig hade jag varit rörande överens med honom. Han själv har numera även han gängat sig och brukar därmed bli generad när man tar upp hans pulskurvor under vissa akter...jag menar träningar. Säkert skulle han bli generad även över ett påminnande om denna kommentar. Jag vet att hon som åsyftades kom ett steg närmare guldet i år. (Tävlingen brukar benämnas som "Sveriges närmaste lopp".)
Link to comment
Share on other sites

Smaken är ju som bekant ... delad. Mer intressant rubrik tycker jag själv skulle vara vilken tjej som är en sådan pudding så man bara vid första åsynen blir knäsvag och kär. Nej du GundeG, inte skulle Björgen få mig på knä. I alla fall inte om jag slapp klä ut mig och delta i samma lopp som henne. Min kompis sa dock förra året under en prisutdelning, att det vore ingen konst att flytta 50 mil för "den tjejens" skull. Om jag inte redan sen gammalt gängat mig hade jag varit rörande överens med honom. Han själv har numera även han gängat sig och brukar därmed bli generad när man tar upp hans pulskurvor under vissa akter...jag menar träningar. Säkert skulle han bli generad även över ett påminnande om denna kommentar. Jag vet att hon som åsyftades kom ett steg närmare guldet i år. (Tävlingen brukar benämnas som "Sveriges närmaste lopp".)

Aha! ;)

 

Wadköpingsloppet 2006, Damer:

3. Sandra Hansson 0 Uddevalla I.S. 2:06:32,1

 

Wadköpingsloppet 2007, Damer:

2. Sandra Hansson 1980 Uddevalla IS 1:56:25,4

 

/Kalenderbitaren

Link to comment
Share on other sites

Smaken är ju som bekant ... delad. Mer intressant rubrik tycker jag själv skulle vara vilken tjej som är en sådan pudding så man bara vid första åsynen blir knäsvag och kär. Nej du GundeG' date=' inte skulle Björgen få mig på knä. I alla fall inte om jag slapp klä ut mig och delta i samma lopp som henne. Min kompis sa dock förra året under en prisutdelning, att det vore ingen konst att flytta 50 mil för "den tjejens" skull. Om jag inte redan sen gammalt gängat mig hade jag varit rörande överens med honom. Han själv har numera även han gängat sig och brukar därmed bli generad när man tar upp hans pulskurvor under vissa akter...jag menar träningar. Säkert skulle han bli generad även över ett påminnande om denna kommentar. Jag vet att hon som åsyftades kom ett steg närmare guldet i år. (Tävlingen brukar benämnas som "Sveriges närmaste lopp".)[/quote']

Aha! ;)

 

Wadköpingsloppet 2006, Damer:

3. Sandra Hansson 0 Uddevalla I.S. 2:06:32,1

 

Wadköpingsloppet 2007, Damer:

2. Sandra Hansson 1980 Uddevalla IS 1:56:25,4

 

/Kalenderbitaren

Så sexig är väl inte hon eller...??? Men men...som sagt... Smaken är ju som baken...;)

Link to comment
Share on other sites

Håller helt med finn2

 

Ville ju dock själv hellre ha rubriken vackra och söta...

 

Håller ändå fast vid min kompis val.

 

http://www.widarproduction.com/wadkoping2007/pictures/picture-90.jpg

 

http://www.widarproduction.com/wadkoping2007/pictures/picture-311.jpg

http://strakenloppet.se/gfx/sandra.jpg

har nog en vinnare här!

http://www.emelieohrstig.com/april05.htm

Link to comment
Share on other sites

Ja men vi måste bestämma nu eller ska vi ha två kategorier skidtjej och/eller skidpensionär:)

Roligt att en sådan hejare som finn2 engagerat sig så hårt även i denna fråga. Och tom. börjar föreslå en enkel klassindelning och det borde ju passa en gubbe som mig bra. Jag hoppas bara att jag ÄVEN för "rösta" i den yngre elitklassen utan att ni för den delen ser med konstiga ögon på mig i fortsättningen.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...