Men som sagt eftersom det är bild o text på vanliga Premio HD borde det väl gå att få den vanliga till det priset... Men märkligt ändå att PRO betyder pensionärernas riksorganisation på en skidstav... Man tror ju nästan att det betyder professionell
☺️
Är ju inte jättenöjd med min 9 Max heller precis som ljögs till att vara 100% carbon.... One Way...
Nu var väl oneway inte den ända som ljög om carbonhalten i stavarna, vad jag minns var det bara Yokos som stämde med vad de uppgav. Tror inte oneway kan klandras för vad xxl säljer, om de vill köpa ett stort parti "egna" stavar och vilseleda kunder så är det väl inte oneways sak.Men som sagt eftersom det är bild o text på vanliga Premio HD borde det väl gå att få den vanliga till det priset... Men märkligt ändå att PRO betyder pensionärernas riksorganisation på en skidstav... Man tror ju nästan att det betyder professionell
☺️
Är ju inte jättenöjd med min 9 Max heller precis som ljögs till att vara 100% carbon.... One Way...
Problemet med carbon är väl att det är så skört, man måste helt enkelt blanda i nåt för att de inte ska paja vid minsta smäll. Har själv ett par billigare Yoko i 100% carbon utan "tillsatser", tjockt laminat och tunga men de håller för smällar.
Nu har jag inga beläg för detta men antagligen finns det ett och annat tillsatt i alla toppstavar för att de skall tåla slitage, ingen skulle väl vilja ha stavar som knäcks vid minsta smäll mot röret.