Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet 2017


Volevodin

Recommended Posts

Jag upptäckte att jag blivit nedjusterad en plats nu den senaste veckan. Har ni andra blivit det också? Undrar hur det kan bli så? Någon som diskats men fått upprättelse? Något chip som inte fungerade korrekt?

Ja en placering här också.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Jag upptäckte att jag blivit nedjusterad en plats nu den senaste veckan. Har ni andra blivit det också? Undrar hur det kan bli så? Någon som diskats men fått upprättelse? Något chip som inte fungerade korrekt?

Mina vänner som jag langade dricka åt är kvar på sina… (215 och 368 herr) Längre ner i listan då!

Link to comment
Share on other sites

Hur gick det för vår vän "Il professore" Lars-Erik - klarade du alla tre loppen även i år ?

Ja, otroligt nog klarade jag igen att åka båda öppna spåren och Vasalopp. Dock på typiska tider för oss MOTIONÄRER.,Som vanligt åkte jag alla tre loppen på mina stålsicklade skidor vilket ju ger en stor fördel jämfört med många omkring mig. Jag märker detta främst i slutet av loppen  (på Vasaloppet vann jag åter si så där 500 placeringar från Evertsberg). Det betyder att jag numera åkt 67 Vasalopp/öppna spår och aldrig behövt bryta någon gång.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...