Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Fakta infr 32:a Tjejvasan p lrdag

Ebba i Sveriges trupp till JVM och U23-VM

Statistik infr Vasaloppets vintervecka

Johaug och Klbo starkast i re-sprinten

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos Outdoorexperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Vasaloppet 2017

• Vänligen logga in för att kunna svara
105 svar till detta ämne

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 108 inlägg

Jag upptäckte att jag blivit nedjusterad en plats nu den senaste veckan. Har ni andra blivit det också? Undrar hur det kan bli så? Någon som diskats men fått upprättelse? Något chip som inte fungerade korrekt?

Ja en placering här också.

Knappen

Knappen

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 980 inlägg
Samma här men å andra sidan fortfarande flera placeringar bättre än min åkprofil anger.

Dunderklumpen

Dunderklumpen

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 586 inlägg

Jag upptäckte att jag blivit nedjusterad en plats nu den senaste veckan. Har ni andra blivit det också? Undrar hur det kan bli så? Någon som diskats men fått upprättelse? Något chip som inte fungerade korrekt?

Mina vänner som jag langade dricka åt är kvar på sina… (215 och 368 herr) Längre ner i listan då!

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 123 inlägg

Hur gick det för vår vän "Il professore" Lars-Erik - klarade du alla tre loppen även i år ?

Ja, otroligt nog klarade jag igen att åka båda öppna spåren och Vasalopp. Dock på typiska tider för oss MOTIONÄRER.,Som vanligt åkte jag alla tre loppen på mina stålsicklade skidor vilket ju ger en stor fördel jämfört med många omkring mig. Jag märker detta främst i slutet av loppen  (på Vasaloppet vann jag åter si så där 500 placeringar från Evertsberg). Det betyder att jag numera åkt 67 Vasalopp/öppna spår och aldrig behövt bryta någon gång.

Sso

Sso

Medlem

• Members
  • Pip
  • 212 inlägg

Ny kille har smugit in på placering 395, sabbar hela mitt sammanställda excelark.. (lyckas inte infoga ny rad, troligen pga formler i några kolumner..)

ÖSS 15: 6.40

VL 17: 6.22

Bor: Falun

Pask

Pask

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 348 inlägg

Ny kille har smugit in på placering 395, sabbar hela mitt sammanställda excelark.. (lyckas inte infoga ny rad, troligen pga formler i några kolumner..)

Norrbagge dessutom. Hmf.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar