Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Köpes: NNN1-bindningar+pjäxor


Volevodin

Recommended Posts

Någon som har första generationens Rottefella-bindningar,rak gummiflex, även intresserad av Alpina-pjäxor för klassiskt eller skate i stl 43 passande till NNN1 samt lösa hälplattor och kuddar till rottefella.

Svara på mail: thede47@telia.com  (kan skicka mobilbild på pjäxor-bindning)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Någon som har första generationens Rottefella-bindningar,rak gummiflex, även intresserad av Alpina-pjäxor för klassiskt eller skate i stl 43 passande till NNN1 samt lösa hälplattor och kuddar till rottefella.

Svara på mail: thede47@telia.com  (kan skicka mobilbild på pjäxor-bindning)

Aktualiserar denna tråd igen, ingen som har några bindningar liggande som ej används. Det såldes två par rullskidor i Malmö,

gamla svenskskidor med Rottefella nnn1 på, tyvärr var jag lite för sent ute, då de redan var sålda. Om du som köpte dem inte har användning för bindningarna kan du sälja dem till mig, skicka ett mail i så fall.

Link to comment
Share on other sites

Har ett antal bindningar och två par gamla rullskidor och två par pjäxor åtm med NNN 1....☺️. Du är riktigt intresserad alltså? Mina rullskidor är dock inget vidare... Finns snygga Team 610 med NNN 1 i Karlstad på blocket nu dock.... ☺️

Jo, jag är intresserad, kan du skicka bild  på mailen  ( alt mms till min frus mobil; 076-8019095)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...