Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Sörskog och Lugnet


Tallen

Recommended Posts

Jag tycker det låter otroligt att det skulle funka med burk nu med tanke på hur hårt det töat sista dagarna. Jag har dock inte varit upp så kan inte uttala mig säkert.

Jag åkte visserligen i Vintjärn men det var hårda spår och riktigt snabbt. Jag körde ett par lager blått & toppade med två lager Toko röd, fungerade riktigt bra.

Link to comment
Share on other sites

Jag skejtade igår på Lugnet och det kan nog gå att få till fäste med burk. En vän körde hade rode multigradeburk och det var en aning fäste men inte mycket. Start universal (klister) skulle jag gissa var den perfekta vallningen igår. Nu har det kommit 5-10 cm nytt så nu går det garanterat med burk.
Link to comment
Share on other sites

Hej! Kapar tråden lite! Hur är terrängen i Sörskog? Nån som har banprofilen på 17km slingan?

Mvh Fredrik

Har ingen banprofil men det är småkuperat hela tiden. Inga särskilt långa eller tuffa backar men lite smått upp och ner mest hela tiden. Väldigt trevlig miljö för långa lugna A1 pass.
Link to comment
Share on other sites

Kanske lite otydligt av mig, finns nog inte tillgängligt i appen, men på webben kan på tex 18-kmspåret (som det heter där) klicka på en markör efter namnet som ritar ut spåret på kartan samt visar en enklare höjdprofil under kartan. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...