Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Erfaringer med produkter fra Skiglider.no ?


pohorne

Recommended Posts

Noen som har erfaringer med produkter fra denne siden www.skiglider.no , 109c eller 14b?

 

Og nei, dette innlegget er ikke ment som snikreklame selv om jeg bor i nabobyen der nettsiden er fra. Har ingen befatning med de som eier eller driver selskapet. (Hadde ett innlegg som ble slettet i fjor da admin kanskje mente jeg hadde relasjon til disse). 

 

Selv anvender jeg kuzmin/stålsickling.Har prøvd 14b med hell som topping på forrige Öppet spår. Og på mine felleski/skinskidor prøver jeg ut tradisjonell gliding med 109c og 14b.

 

Som kuzminbruker er jeg opptatt av å ikke bruke masse penger på glid og sammenlignet med etablerte som swix med mer. Og det er voldsom stor prisforskjell på glidprodukter og hvordan er det da med de rimelige som f eks 14b og 109c. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaringer med produkter fra denne siden www.skiglider.no , 109c eller 14b?

 

Jo Pohorne.  Du har ju delvis svarat själv.  109c är otroligt lättanvänd. 14b är perfekt på långa lopp, utmärkt slitstyrka.

Om, säger om -  jag vallar för träning, så används 109c. Kör oftast utan glidvalla, håller på att testa stålsickling också.

För ÖS används 14b, sedan inget mer innan våren.

 

14b är nog en av dom billigaste och säkraste pulver som finns i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...