Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Atomic skate skidor


gatis

Recommended Posts

Två sista säsongerna har ju Salomon S-lab gjort inbrytningar i Fischerdjungeln och denna vinter tycker jag Atomic har varit en uppstickare. Deras skateskidor verkar gå väldigt bra och skulle jag utöka min skidpark med ett par nya skidor lutar det just nu åt Atomic. Jag har sneglat två säsonger åt Salomon, men efter att jag skaffat Salomon skin-skidor som jag är missnöjd med, har mitt intresse för Salomon svalnat. Atomic med vitbelag hade varit nåt.

Men jag är lite gammalmodig av mig vid skidköp, vill titta, klämma och mäta på skidorna, före köp, så jag passar på dessa erbjudanden.

Link to comment
Share on other sites

Det är nog skinskidor du är missnöjd med, inte Salomon.

Jo, jag är missnöjd med Salomon Euipe, inte att det sitter skin på dem, utan åkkänslan. Men i och för sig ska man inte jämföra klassiska och skateskidor, bara för man är missnöjd med endera typen av skidor behöver ju inte den andra vara dålig för det tex gillar jag Fischer skateskidor, men inte Fischer RCS klassiska, som jag tycker påminner om Salomonskidorna.

Som jag sagt tidigare skulle det bästa vara att få prova före köp i förhållande som inte påverkade skidorna.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...