Tis: styrketräning helkropp
Ons: Löpning 80 min
Tors: vila
Fre: vila
Lör: Löpning intervall + backträning
Sön: styrketräning halvkropp + löpning 30 min
Redigerat av K2, 15 april 2007 - 14:06 .
Redigerat av K2, 15 april 2007 - 14:06 .
Kanonträning =)Bygger nytt IKEA-kök (bra träning t.ex. att handsåga 38 mm bänkskivor, riva gamla kaklet, etc.)
Byta däck på bilen.
haha!!Kanonträning =)Bygger nytt IKEA-kök (bra träning t.ex. att handsåga 38 mm bänkskivor, riva gamla kaklet, etc.)
Byta däck på bilen.
andra favoriter är vårkratta tomten, grävprojekt i trädgår´n, köra bort havstång från stranden i skottkärra, jaga ungar som försöker palla äpplen, hetsklippa gräsmattan med handjagare....
Bra att du gillar att förena nytta med träning... du är välkommen att hänga med ut till vårt torp så kan du få gräva ned vattenrör, frostfritt, och gärna en stenkista också. Sedan har jag en tredjedel kvar att hugga upp av en fullvuxen björk som fälldes förra året!Kanonträning =)
andra favoriter är vårkratta tomten, grävprojekt i trädgår´n, köra bort havstång från stranden i skottkärra, jaga ungar som försöker palla äpplen, hetsklippa gräsmattan med handjagare....
Ops !! där kom en rak höger....Visst alla tycker skitsynd om dej Gunde som har barre i Bromma och lantställe med sjötomt... Måste vara en jäkla sjötomt förresten med så mycket tång.. eller är det en samfällighet där du utsetts till förste tångskyfflare på gemensamma badplatsen ?
De é lugnt, kul att det hettar till ibland =) Vi ser framåt och tar nya tag.Okej dunderklumpen, du vinner detta racet. Jag lämnar WO.
Håller också med Gunde att detaljer kring forummedlemars fastighetsbestånd är tämligen ovidkommande här. Sorry.
I söndags hade jag dock siktat in mig på skaterullskidor någon timme. Men jag får se om jag hinner ut i veckan. (Och rabatten är inte riktigt klar än...)Okej dunderklumpen...
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar