Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Tatueringar?


Ozzian

Recommended Posts

Jag är inget stort fan av text i tatueringar. Inget principiellt mot just text, men typsnitt är färskvara, risken är att det känns väldigt dassigt om några år. 

Men är du säker på din sak så kör hårt! 

Dassigt hur menar du?

blir texten annorlunda efter bara några år?

Link to comment
Share on other sites

Dassigt hur menar du?

blir texten annorlunda efter bara några år?

 

Höll på att skriva "En rimlig gissning är nog att han menar det han skriver", men jag avstod.

 

Men iaf, han säger att intrycket att typsnitt är färskvara, precis som tex intrycket av en ny bil. En Audi 80 från 1988 känns inte lika ny nu som då. Inget har hänt. Inget är annorlunda. Och det är just det som är problemet.

Link to comment
Share on other sites

Höll på att skriva "En rimlig gissning är nog att han menar det han skriver", men jag avstod.

 

Men iaf, han säger att intrycket att typsnitt är färskvara, precis som tex intrycket av en ny bil. En Audi 80 från 1988 känns inte lika ny nu som då. Inget har hänt. Inget är annorlunda. Och det är just det som är problemet.

Precis så

Link to comment
Share on other sites

Fast om det skall ha någon koppling till skidåkning borde väl en tatuering som VL-20 vara mer att visa upp. Fast iof finns det ju T-shirts mm att ha på sig och de är lättare att ta bort från kroppen, när man tröttnat.....

hehe, nja det är väl lite att ta i

 

tänk om dom stoppar mig för tid halvvägs......

Link to comment
Share on other sites

nu var namnen fejkade.

 två tjejer ska gaddas in i morgon.

 

funderar liiite på en non - violence symbol med, pistol med pipan i en kringla,,,,, men jag är jägare men gillar inte våld!

Vad sägs istället om att tatuera in vasaloppets målgångsportal på skinkorna?

 

I fäderns spår..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...