Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

La Venosta en dold prla fr lngdkning

Dubbla segrar fr Joni Mki

Parkskolan i Degerfors vinnare i Vasaloppets skolutmaning

Som vntat bantad trupp till Ruka

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Nån som testat Inski XC trainer?

• Vänligen logga in för att kunna svara
12 svar till detta ämne

erkki75

erkki75

Medlem

• Members
  • Pip
  • 26 inlägg

https://inski.se/pro...ski-xc-trainer/
Vore kul att höra om nån testat och vad du tyckte

MrT

MrT

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 568 inlägg

En smart, smidig och prisvärd lösning!

Ett par spärrlager, magnetbroms samt något som drar tillbaks snöret är ju det ända som behövs för att göra en stakmaskin. Hade jag inte redan sprungit och köpt en för några år sedan så hade jag absolut varit intresserad.

Petter

Petter

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 547 inlägg

Synd att de inte kunde ha en som kan åka skidor som fotomodell...

Det är ju skrattretande exempel på stakning och diagonal :D

Du får köpa Erik och sen lämna en recension :)

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 487 inlägg

Undrar vad som händer när man börjar rycka i snörena på allvar?

erkki75

erkki75

Medlem

• Members
  • Pip
  • 26 inlägg

Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :D 

Monteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. 

Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. 

För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP!

larsbern

larsbern

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 4 264 inlägg

Influencer, coolt ;)

Det är ju det där med avsaknad av "hetsdisplay", men annars håller jag med om prisvärdhet.

"Kom igen nu Molle!!! Du får vila sen!!!" Allas vår Gunde i OS-stafetten, Calgary 1988

NV18 7.22 | NV19 4.52

VL97 8:56 | VL01 7:50 | VL12 5.13 | VL13 5.40 | VL14 6.06 | VL15 DNF | VL16 5.37 | VL17 5.41

ÖSS10 6:54 | ÖSS11 5:54
BB14 Bortblåst | BB15 3.27 | BB16 DNF, sjuk | BB19 4.07
ML13 4.27 | ML17 3.19 (57km)

Motto: "Riktiga" seedningslopp är max fyra varv. Förutom Åkulla... ;)Värmlänning i exil på Hisingen i Göteborg sen drygt 20 år.

erkki75

erkki75

Medlem

• Members
  • Pip
  • 26 inlägg

Influencer, coolt ;)

Det är ju det där med avsaknad av "hetsdisplay", men annars håller jag med om prisvärdhet.

"Hetsdisplay"  :lol:

Matteski

Matteski

Medlem

• Members
  • Pip
  • 15 inlägg

Hejsan,

Har du fler erfarenheter efter en tids använding. Har inte sett någon skidare i Finland använde den så jag är lite intresserad.

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 7 033 inlägg

Jämfört med Thorax Trainer hur står sig denna eller Skierg ?

MSO

MSO

Medlem

• Members
  • Pip
  • 402 inlägg

Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :D

Monteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. 

Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. 

För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP!

Om influencer räknar jag i så fall med en del "betalda samarbeten" i form av detaljerade videor och annat. :D

LET CONTENT FLOW!

------------------
- Hel och ren? -

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 487 inlägg
Gäsp. Hur många kamouflerade reklaminlägg har inte passerar revy här på skidforum. Vasa!

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 149 inlägg

Gäsp. Hur många kamouflerade reklaminlägg har inte passerar revy här på skidforum. Vasa!

Jag har ungefär samma möjlighet som dig att radera inlägg!  :D

Tillägg: Tror att det är bra om folk rapporterar inlägg/trådar som man har synpunkter på.

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 7 033 inlägg

Jämfört med Thorax Trainer hur står sig denna eller Skierg ?

Inlägget flyttat till Thorax Trainer-tråden.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar