Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mora Man 2007


Recommended Posts

David' date=' du får göra i ordning lite kartor så att alla hittar. Sedan är det väl inga problem med fri fart. Det kan bli en väldigt ensam dag om man går loss direkt från start.[/quote']

Man kan springa fel på Bjarnerundan även om man sprungit den innan, den är inte så lätt att hitta runt med bara karta till hjälp.

Ger du så stort förtroende för en på forumet som trots allt visat att han gillar orientering... Som jag förstod det som borde väl både jo och ironman klara en nattorientering eller?

 

:) ;)

Jo det gör de garanterat, men då behövs det en bra karta också!

Link to comment
Share on other sites

Man kan springa fel på Bjarnerundan även om man sprungit den innan' date=' den är inte så lätt att hitta runt med bara karta till hjälp.[/quote']

Ger du så stort förtroende för en på forumet som trots allt visat att han gillar orientering... Som jag förstod det som borde väl både jo och ironman klara en nattorientering eller?

 

:) ;)

Jo det gör de garanterat, men då behövs det en bra karta också!

Det låter som om Bjarnerundan är den verkliga utmaningen!

Link to comment
Share on other sites

Jo det gör de garanterat, men då behövs det en bra karta också!

Tror ju nästan att jag själv skulle kunna klara mig med grönsaksbladet - om det bara gäller att inte springa vilse. Annars får ni väl snitsla eller följa Tyler Farrar´s råd. Säkert jättebra reklam. (Ungefär som när jag var 10 år och med i scouterna. Nattvandring med små reflexer var 50:e m. Bara det att de stora grabbarna innan hade flyttat reflexerna till en återvändsgränd i skogen. Inte lätt att hitta tillbaka när reflexerna satt på "fel" sida stammarna när man förstod bluffen... Inga kartor där inte...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Lycka till. Själv drar jag på träningsläger med familjen till Sälen. Bra ursäkt för att fega ur va? Min fru tycker att jag skulle ställa upp på MM i stället och endast springa med barna vecka efter. Typisk då kan man ju inte skylla på att det inte passade för familjen heller.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...