Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Lngdlandslaget redo fr sommarens tredje lger tillsammans

sarna Ski Marathon blir ett Visma Ski Classics Challengers event

Fluorfria vallor Vauhti

Visma Ski Classics Challenger p Grnland

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Nybrorullen

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 6 915 inlägg

Vi måste väl ändå ge Nybro SK en stor eloge för att de lyckades genomföra ett rullskidlopp i dessa coronatider. :) Med vilja och stor anpassning och många funktionärer som ställde upp blev det ett toppenarrangemang, att vika ner sig och ställa in var inte frågan om. Jag har full förståelse för att motionärer och 70+ fick stå åt sidan, så att tävlingen kunde genomföras på ett säkert sätt. Grattis Lars & co för ett fint arrangemang.

Lazer

Lazer

Medlem

• Members
  • Pip
  • 161 inlägg

Vi måste väl ändå ge Nybro SK en stor eloge för att de lyckades genomföra ett rullskidlopp i dessa coronatider. :) Med vilja och stor anpassning och många funktionärer som ställde upp blev det ett toppenarrangemang, att vika ner sig och ställa in var inte frågan om. Jag har full förståelse för att motionärer och 70+ fick stå åt sidan, så att tävlingen kunde genomföras på ett säkert sätt. Grattis Lars & co för ett fint arrangemang.

Tack volevodin.
Men jag måste rätta dig. Vi hade visst motionsklass. 28km och 42km
Och 70klassen tog vi bort eftersom vi måste följa folkhälsomyndighetens riktlinjer. Och deras riktlinjer är att 70pluss klasserna ej skall finnas då ni är i riskgruppen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar