Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Skryllesprinten 14/10


Skåningen

Recommended Posts

En rolig tävling på rullskidor är det nu på söndag den 14:e. Det är Skryllesprinten som körs utanför Lund. Det finns tävlingsklasser samt motionsklass. I den senare är bara normalhjul tillåtna.

Denna sprint är på ca 1.3 km.Först kör man en och en på tid, sen kör man kval heat 2 mot 2 och vinnaren går vidare. Det här är ett lopp som passar alla, det är roligt ju fler vi är såklart. Vill ni vara med kontakat mig på min mail här bredvid.

Ni är ju flera från Skåne här på forum ni kommer väl alla eller? och ni andra också såklart.

Välkomna!

Link to comment
Share on other sites

kan blir så att ja dyker upp...om ja frisknar till!

har dock inga tävlingshjul.....se om jag kan ragga ihop de nånstans...

Vore trevligt om du dök upp....så vi får se om du är bäst på rullskidor också eller bara i Vasaloppet :)

Annars finns ju motionsklass såklart, men jag känner mig själv lite kraslig, så just nu är start själv osäker, så mina skidor finns ju om jag blir sjuk, men det bestämmer jag ju på söndag morgon såklart.

Link to comment
Share on other sites

kan blir så att ja dyker upp...om ja frisknar till!

har dock inga tävlingshjul.....se om jag kan ragga ihop de nånstans...

Vore trevligt om du dök upp....så vi får se om du är bäst på rullskidor också eller bara i Vasaloppet :)

Annars finns ju motionsklass såklart' date=' men jag känner mig själv lite kraslig, så just nu är start själv osäker, så mina skidor finns ju om jag blir sjuk, men det bestämmer jag ju på söndag morgon såklart.[/quote']

blir ju isf andra rultävlingen ja e me på....så jag har inte så höga förväntningar..

 

men ja ska ta i om ja bara blir frisk!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...