Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Jrgen bjuder in till virtuella Brink Tour

Rehns BK frstrker med Bergstrm och Berg

Fina frhllanden i skidtunneln i Torsby

Podcast med Jenny Grip

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Bästa webshopen?

• Vänligen logga in för att kunna svara
138 svar till detta ämne

Knappen

Knappen

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 058 inlägg
Vilken tur att man räknat på just 9 mil!
I Norge hade man nog tyckt att det var i överkant men i Sverige låter det nästan för bra för att vara sant?

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 422 inlägg

https://www.skistart...der-100-gr.html

Finns det verkligen nån som köper sån här skit? Denna valla hade kostat 199kr om det inte vore för fluordebatten. Det kan väl inte finnas nån konsument som är så korkad att man går på denna ”fluorfree” bluff?

Ha! Gillar speciellt: ”Bra underlagsvalla för andra toppningsprodukter, går dock väldigt bra själv!”

Ska man toppa den fluorfria vallan med fluorfritt pulver? Eller fluorfri liquid? :)

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg
Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.

Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil
Mer fristil i längdsverige
Återinför skejtvasan
Visa respekt för sporten - åk med fäste!
41.57.63

Folkesson

Folkesson

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 882 inlägg

https://www.skistart...der-100-gr.html

Finns det verkligen nån som köper sån här skit? Denna valla hade kostat 199kr om det inte vore för fluordebatten. Det kan väl inte finnas nån konsument som är så korkad att man går på denna ”fluorfree” bluff?

När man ser sånt här börjar min inre rebell att fundera i banor om "bara stålsicklat är nog ett vasst alternativ" osv... #Haveri

-Retired

Folkesson

Folkesson

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 882 inlägg

Fast vi från södra delarna av landet behöver nog inte bry så mkt om valla framöver...

-Retired

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg

Fast vi från södra delarna av landet behöver nog inte bry så mkt om valla framöver...

Jag hoppas du har backspärr på dina rullskidor
Återinför skejtvasan
41.57.63

Folkesson

Folkesson

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 882 inlägg

Jag hoppas du har backspärr på dina rullskidor

Trasiga på 3orna men tror de funkar på 4orna... Är dock bra nära på att kasta på skidor och rullskidor åt h**vete

-Retired

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg

Trasiga på 3orna men tror de funkar på 4orna... Är dock bra nära på att kasta på skidor och rullskidor åt h**vete

Själv funderar jag på att byta vintersport. Bygga modelljärnväg kanske. Eller 10m luftpistol.
Återinför skejtvasan
41.57.63

Folkesson

Folkesson

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 882 inlägg

Själv funderar jag på att byta vintersport. Bygga modelljärnväg kanske. Eller 10m luftpistol.

Huvudsaken att man hittar nåt att nörda ner sig i, modelljärnväg känns som ett hett ämne i brist på snö...

-Retired

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 422 inlägg

Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.

Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil

Skistart gör med Serneke vad Skigo gör med lager 157 och LDQ157 vallan.. sponsorer, överallt sponsorer som Muhlegg sa om apoteken..

https://blogg.skista...l-team-serneke/

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 422 inlägg

Det börjar lukta skidskytte lång väg.

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 6 843 inlägg

Jag håller med dig, Vauhti har varit föregångare på flourfria paraffiner långt före flourdebatten, även på toppnivå är rekommendationen att grunda med Vauhti blått. I det före, som vi inte längre får uppleva, dvs "knarrföre" -15 gr o kallare är Vauhti grön en höjdare....

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 6 843 inlägg

Jag förstår din frustration - lätt att känna sig som en oxe i det här vädret (anm. en oxe vill men kan inte !) :blink:

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg
Skistarts sätt att bedriva sina procentrea-kampanjer på är sjukt tröttsamt. 25% på allt *

*dras från ordinariepris

BLUFFEN är att det aldrig har funnits något ordinariepris
Återinför skejtvasan
41.57.63

jola61

jola61

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 781 inlägg
....och i många fall blir denna bluffrea dyrare än Skistart priset. Skistart är bra, men detta måste de sluta med.

PetterM

PetterM

Medlem

• Members
  • Pip
  • 118 inlägg

Skistarts sätt att bedriva sina procentrea-kampanjer på är sjukt tröttsamt. 25% på allt *

*dras från ordinariepris

Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg

Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.

Jag är medveten om det. Men tack. Jag har tjatat om detta länge men jag tycker det är så fult. Detta är nåt dom börjatvmed på senare år. Och alltid lurar det några nya kunder. Förr var deras rea ärlig. Handlar mer och mer prylar när Intersport och stadium har riktiga reor.
Återinför skejtvasan
41.57.63

artur

artur

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 216 inlägg

*dras från ordinariepris

Dessutom var ju bland annat skidor och en del annat inte en del av "allt"...

skogsvakt

skogsvakt

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 3 066 inlägg
Alltså dumheten har visst inga gränser. Saxat från Skistart

”Hur tar du vara på sommaren?
Springa, cykla eller åka rullskidor – oavsett hur du tillbringar din sommar, får du just nu 20% på valfri vara* hos oss, så att du kan säkerställa att du har utrustningen du behöver. Ange koden JJ20 i kassan.

Villkor
Gäller ej skidor, rullskidor, cyklar, vagnar, elektronik, träningsredskap, presentkort, Fjellpulken & kosttillskott. Dras från ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabattkoder/erbjudanden. Giltig t.o.m. 2020-07-01.”
Återinför skejtvasan
41.57.63

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar