Bästa webshopen?
Postad 15 februari 2020 - 14:12

I Norge hade man nog tyckt att det var i överkant men i Sverige låter det nästan för bra för att vara sant?
Postad 15 februari 2020 - 14:32

Ha! Gillar speciellt: ”Bra underlagsvalla för andra toppningsprodukter, går dock väldigt bra själv!”https://www.skistart...der-100-gr.html
Finns det verkligen nån som köper sån här skit? Denna valla hade kostat 199kr om det inte vore för fluordebatten. Det kan väl inte finnas nån konsument som är så korkad att man går på denna ”fluorfree” bluff?
Ska man toppa den fluorfria vallan med fluorfritt pulver? Eller fluorfri liquid?

Postad 15 februari 2020 - 15:19

Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil
Återinför skejtvasan
Visa respekt för sporten - åk med fäste!
41.57.63
Postad 15 februari 2020 - 17:28

https://www.skistart...der-100-gr.html
Finns det verkligen nån som köper sån här skit? Denna valla hade kostat 199kr om det inte vore för fluordebatten. Det kan väl inte finnas nån konsument som är så korkad att man går på denna ”fluorfree” bluff?
När man ser sånt här börjar min inre rebell att fundera i banor om "bara stålsicklat är nog ett vasst alternativ" osv... #Haveri
-Retired
Postad 15 februari 2020 - 17:29

Fast vi från södra delarna av landet behöver nog inte bry så mkt om valla framöver...
-Retired
Postad 15 februari 2020 - 17:33

Fast vi från södra delarna av landet behöver nog inte bry så mkt om valla framöver...
Jag hoppas du har backspärr på dina rullskidor
Återinför skejtvasan
41.57.63
Postad 15 februari 2020 - 17:49

Jag hoppas du har backspärr på dina rullskidor
Trasiga på 3orna men tror de funkar på 4orna... Är dock bra nära på att kasta på skidor och rullskidor åt h**vete
-Retired
Postad 15 februari 2020 - 18:10

Trasiga på 3orna men tror de funkar på 4orna... Är dock bra nära på att kasta på skidor och rullskidor åt h**vete
Själv funderar jag på att byta vintersport. Bygga modelljärnväg kanske. Eller 10m luftpistol.
Återinför skejtvasan
41.57.63
Postad 15 februari 2020 - 18:15

Själv funderar jag på att byta vintersport. Bygga modelljärnväg kanske. Eller 10m luftpistol.
Huvudsaken att man hittar nåt att nörda ner sig i, modelljärnväg känns som ett hett ämne i brist på snö...
-Retired
Postad 15 februari 2020 - 18:16

Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.
Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil
Skistart gör med Serneke vad Skigo gör med lager 157 och LDQ157 vallan.. sponsorer, överallt sponsorer som Muhlegg sa om apoteken..
https://blogg.skista...l-team-serneke/
Postad 15 februari 2020 - 18:19

Det börjar lukta skidskytte lång väg.
Postad 16 februari 2020 - 23:59

Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.
Jag håller med dig, Vauhti har varit föregångare på flourfria paraffiner långt före flourdebatten, även på toppnivå är rekommendationen att grunda med Vauhti blått. I det före, som vi inte längre får uppleva, dvs "knarrföre" -15 gr o kallare är Vauhti grön en höjdare....
Postad 17 februari 2020 - 00:03

Jag förstår din frustration - lätt att känna sig som en oxe i det här vädret (anm. en oxe vill men kan inte !)
Postad 14 mars 2020 - 21:07

*dras från ordinariepris
BLUFFEN är att det aldrig har funnits något ordinariepris
Återinför skejtvasan
41.57.63
Postad 14 mars 2020 - 22:05

Postad 15 mars 2020 - 08:42

Skistarts sätt att bedriva sina procentrea-kampanjer på är sjukt tröttsamt. 25% på allt *
*dras från ordinariepris
Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.
Postad 15 mars 2020 - 12:09

Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.
Jag är medveten om det. Men tack. Jag har tjatat om detta länge men jag tycker det är så fult. Detta är nåt dom börjatvmed på senare år. Och alltid lurar det några nya kunder. Förr var deras rea ärlig. Handlar mer och mer prylar när Intersport och stadium har riktiga reor.
Återinför skejtvasan
41.57.63
Postad 16 mars 2020 - 15:48

Skistarts sätt att bedriva sina procentrea-kampanjer på är sjukt tröttsamt. 25% på allt *
*dras från ordinariepris
Dessutom var ju bland annat skidor och en del annat inte en del av "allt"...
Postad 28 juni 2020 - 17:27

”Hur tar du vara på sommaren?
Springa, cykla eller åka rullskidor – oavsett hur du tillbringar din sommar, får du just nu 20% på valfri vara* hos oss, så att du kan säkerställa att du har utrustningen du behöver. Ange koden JJ20 i kassan.
Villkor
Gäller ej skidor, rullskidor, cyklar, vagnar, elektronik, träningsredskap, presentkort, Fjellpulken & kosttillskott. Dras från ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabattkoder/erbjudanden. Giltig t.o.m. 2020-07-01.”
Återinför skejtvasan
41.57.63
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar