Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Bästa webshopen?


Vasaa

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.

 

Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil

Skistart gör med Serneke vad Skigo gör med lager 157 och LDQ157 vallan.. sponsorer, överallt sponsorer som Muhlegg sa om apoteken..

 

https://blogg.skistart.com/ovrigt/pressmeddelande-skistart-com-blir-partner-till-team-serneke/

Link to comment
Share on other sites

Jag säger oxå så här. Utvecklad ihop med Team Serneke vill jag våga påstå är rena skitsnacket. Skistart köper mycket av sina ”egna” produkter från Kina. Min gissning är att Team Serneke fått några paket på brevlådan.

 

Vauthi blå finns i servicepack på flera kg till spottstyver av priset. Funkar utmärkt i 9.1 mil

Jag håller med dig, Vauhti har varit föregångare på flourfria paraffiner långt före flourdebatten, även på toppnivå är rekommendationen att grunda med Vauhti blått. I det före, som vi inte längre får uppleva, dvs "knarrföre" -15 gr o kallare är Vauhti grön en höjdare....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skistarts sätt att bedriva sina procentrea-kampanjer på är sjukt tröttsamt. 25% på allt *

 

*dras från ordinariepris

 

BLUFFEN är att det aldrig har funnits något ordinariepris

Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.

Link to comment
Share on other sites

Tips är att använda detta på de saker som aldrig är rea på ex hjul till rullisar. De har alltid ordinarie skitdyrt pris. Köper alltid hjulen när dessa "reor" kommer.

Jag är medveten om det. Men tack. Jag har tjatat om detta länge men jag tycker det är så fult. Detta är nåt dom börjatvmed på senare år. Och alltid lurar det några nya kunder. Förr var deras rea ärlig. Handlar mer och mer prylar när Intersport och stadium har riktiga reor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Alltså dumheten har visst inga gränser. Saxat från Skistart

 

”Hur tar du vara på sommaren?

Springa, cykla eller åka rullskidor – oavsett hur du tillbringar din sommar, får du just nu 20% på valfri vara* hos oss, så att du kan säkerställa att du har utrustningen du behöver. Ange koden JJ20 i kassan.

 

Villkor

Gäller ej skidor, rullskidor, cyklar, vagnar, elektronik, träningsredskap, presentkort, Fjellpulken & kosttillskott. Dras från ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabattkoder/erbjudanden. Giltig t.o.m. 2020-07-01.”

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...