Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OK jag ger mig. Missade att Premio HD sålts för under 1000lappen. Den är väl bättre än Madshus HS100.

 

Men jag kanske är färgad av att jag för närvarande kör med Madshus remmar.

 

I övrigt är jag inte så impad av mina Swix CT1 (förra säsongens modell) som jag tycker är sämre än mina OW Diamond Storm 10.

Link to comment
Share on other sites

Någon som vet en bra skida för mig som vill åka vasan på 8h? Ca. 2000-2500:- kan jag tänka mig.

 

- Fischer RCR Classic finns på skistart för 2095:-, kanske inte helt dumt?

- Fisher CRS Vasaloppsskidan för 999:-?

 

Blir lite orolig när det står "för dig som köper skidor för första gången".. Jag har ju ändå kört en hel del och känner mig inte som en nybörjare längre =)

Link to comment
Share on other sites

Någon som vet en bra skida för mig som vill åka vasan på 8h? Ca. 2000-2500:- kan jag tänka mig.

 

- Fischer RCR Classic finns på skistart för 2095:-, kanske inte helt dumt?

- Fisher CRS Vasaloppsskidan för 999:-?

 

Blir lite orolig när det står "för dig som köper skidor för första gången".. Jag har ju ändå kört en hel del och känner mig inte som en nybörjare längre =)

Man får nästan alltid vad man betalar för, brukar löna sig att köpa lite dyrare grejer!

Link to comment
Share on other sites

Madshus Nanosonic inkl bindning på XXL för 1999 måste väl ses som ett riktigt bra pris.

 

https://www.xxl.se/xc-set-nanosonic-xcelerator-15-16-langdakningspaket-klassiskt/p/bp/1116848_b

Någon som har erfarenhet av skidköp på XXL? Kan dom plocka ut skidor eller tar dom bara ett par på hyllan och skickar? Jag tänker om man ska beställa via nätet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...