Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Köpte Atomic redster carbon stavar på XXL för 800, men det visade sig vara metspön med skidhandtag. Båda remmarna pajjade på första intervallpasset.

 

Tänkte ha dom som fulstavar men det duger de knappt till.

Hade tänkt tipsa om dem, men det var ju tur att jag inte gjorde det. I butik kändes de rätt styva men de kanske är liknande de Salomon Carbon 100 som jag köpte förra året? Lite för mjuka.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag besöker sällan sportaffärer IRL nuförtiden, men det är slående hur allt är på rea. Det finns alltid en anledning att rea. Allt från blackfriday till papegojornas dag.

Det man får göra är att köpa när varan man är ute efter finns till rätt pris. Om den då är på superrea eller till dubbla ordinarie priset har ingen betydelse. Prisjakt är en bra sida för att ha koll.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Xxl barkarby har en gotteskål med pulver på 50-80% rea vid skidinlämningen. Finns inte så mycket kvar efter jag varit där iofs men swix cera rocket för 200 istället för 1000 och swix78 pulver för 400.

Andra swix pulver 600. Marathon 250.

Plockade också lite där i veckan. Ett gäng Briko burkar för 299kr/st bland annat. Säkert påfylld efter det.

vad fick du tag på?

Link to comment
Share on other sites

Quantum 2 + kontrollrem för 1498kr på Stadium under Vasaloppet låter rätt bra.

 

Preem skickade ut nåt erbjudande 30% på Madshus skin-skidor på Skistart, Pölder och Alewalds. Kod PREEM på de två förstnämnda. Tyvärr är det på ordinarie pris så det är som vanligt deras konstanta rea-pris som det blir mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...