Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Skidfrågesport


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
Jag tycker att det är underbart att det finns ett ställe för oss som av någon märklig anledning kommer ihåg när Torgny Mogrens tog sina VM och OS-medaljer och vem som körde vilken sträcka i vilken VM-stafett mm och vem som vann Vasaloppet 1923. Det är sällan den kunskapen uppskattas av så många andra... ;)
Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att det är underbart att det finns ett ställe för oss som av någon märklig anledning kommer ihåg när Torgny Mogrens tog sina VM och OS-medaljer och vem som körde vilken sträcka i vilken VM-stafett mm och vem som vann Vasaloppet 1923. Det är sällan den kunskapen uppskattas av så många andra... ;)

Precis! Vi är en icke tillvaratagen resurs ;)

Link to comment
Share on other sites

Vill du vara med i en frågesportsliga med bara skidfrågor. Gå in på www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=10466&left=1 och anmäl dig. Två matcher i veckan med 6 frågor per match.

Ser att det kommit till 4 stycken sen igår :) . Men det måste finnas fler som är intresserade. För närvarande är vi 48 st.

Vilka av er som frekventerar skidforum är med? Några har ju samma namn både i Skidligan som på forumet så det kan man ju lista ut vilka ni är. Skulle vara kul att veta vilka andra nördar man spelar mot. Själv heter jag Nilsson i Skidligan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...