Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

v 31 blixten


blixten

Recommended Posts

Dög inte min "Vecka 31"-tråd?

 

Vad hade ni för fart på 5-milen?

Min snitt hastighet på 5-milen vart 17,4 med 2,3or. För Blixten blev de nog lite högre snitt hastighet, han hade grym fart sista milen, då jag inte årka följa honom längre.

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med mina Everest som jag misstänker motsvarar 2,3or på kortare distanser och sedan 2or på långpassen.

Blir tämligen mör när det drar över 3 mil med Everestarna.

 

Ni får väl ordna någon sammankomst däruppe så ni får testa på vad globen går för.

Skulle vara bra att veta hur mycket man behöver träna för att slå han i Vasan nästa år.

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med mina Everest som jag misstänker motsvarar 2,3or på kortare distanser och sedan 2or på långpassen.

Blir tämligen mör när det drar över 3 mil med Everestarna.

 

Ni får väl ordna någon sammankomst däruppe så ni får testa på vad globen går för.

Skulle vara bra att veta hur mycket man behöver träna för att slå han i Vasan nästa år.

Kul att fått dig Vasa som riktig vän även på facebook. Det känns som en fin present efter mina 50 Vasalopp/öppna spår att få bli vän med Vasa-gubben själv.

Skämt åsido så har min träning denna vecka bestått av två dagars hjortronplockning (4-5 timmar per dag) och två tvåmilspass på rullskidor. Det känns som en bra upptakt inför nästa Vasasäsong (Obs den dubbeltydiga meningen).

Jag har nämligen följande utmaning till både Vasa och globe86 så ni slutar stirra er blinda på ert eget gnabb och istället öka tändvätskan genom att anta följande nya utmaning:

 

* Jag avser nämligen att göra en liten nysatsning bl.a. med mer styrketräning (med Niklas och med hjälp av Orsino) och lite mer intervall och köra skjortan av er båda två på Vasaloppet.

Ni vill väl inte få däng av en gammal gubbe ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...