Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Tomas Bredberg vinnare av Stora Skidsprspriset 2020

Stomprogram rullskidor 2020

Slutresultat i Skandinaviska cupen

Mattias Nilsson och Fredrik Uusitalo slutar som landslagstrnare

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Outdoor, skidor och sport hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Vasaloppet 2011 - globe86 vs Vasa vs Lars-Erik - Vilka tider?

• Vänligen logga in för att kunna svara
295 svar till detta ämne

Dalarna

Dalarna

Medlem

• Members
  • Pip
  • 198 inlägg
hahahahahahah den var bra...............

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg
Åh herrejösses! Vad är nu detta :D Haha de va de roligaste på länge !!! Är det inte självaste Kuzmin på bilden =) ? Och vem är killen i bakgruden ? Lars erik känner jag allt igen!

Ser ut som jag kommer få ett riktigt tufft motstånd! Här räcker det nog inte bara med att öka träningsmängd! Måste nog ta ett snack med en skidåkare en vän känner för att få lite special tips =) Han pressa sig under 5 timmars gränsen i fjol...

Ni har inte lust att skicka en kopia på det där vita Dokumentet :D?

Nu får du vasa berätta lite mer om erat hemliga möte ;) Om nu mina rullskidspass har gjort dig nervös så kan jag säga att du lyckats med en motattack !

Redigerat av globe86, 31 augusti 2010 - 20:52 .

Dalarna

Dalarna

Medlem

• Members
  • Pip
  • 198 inlägg
globen, jag tror vi kör ett hårt pass i morgonen. Är du med på det?
Nytt rekord??
Vi lär ligga i nu om Vasa har tagit sådan expert hjälp...hehe

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg

globen, jag tror vi kör ett hårt pass i morgonen. Är du med på det?
Nytt rekord??
Vi lär ligga i nu om Vasa har tagit sådan expert hjälp...hehe

De kan du lita på! I morgon ska jag ha blodsmak i munnen ! Klart vi kör på rekord! Jag känner mig utvilad och i form! Har varit lugnt senaste 6 -7 dagarna så nu e kroppen på hugget!

Haha ja jag menar de ! Den där hjälpen är inte att leka med hehe!

Redigerat av globe86, 31 augusti 2010 - 20:59 .

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 126 inlägg

Och vem är killen i bakgruden ?

Vem är jag eller hur menar du? ;)

Ser ut som jag kommer få ett riktigt tufft motstånd! Här räcker det nog inte bara med att öka träningsmängd! Måste nog ta ett snack med en skidåkare en vän känner för att få lite special tips =) Han pressa sig under 5 timmars gränsen i fjol...

Nja, nu tror jag väl att du spöar oss även utan så värst intensiv träning. :D

Ni har inte lust att skicka en kopia på det där vita Dokumentet :D?

Ja du...

Nu får du vasa berätta lite mer om erat hemliga möte ;) Om nu mina rullskidspass har gjort dig nervös så kan jag säga att du lyckats med en motattack !

Det är väl inte så mycket att prata om egentligen, mer än att du behandlades på universitetsnivå. ;)

Redigerat av Vasa, 31 augusti 2010 - 21:05 .

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg
haha ! Nedu vasa nu tror jag du fipplat med photshop igen =)

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 126 inlägg

Nedu, här Photoshopas inget! =)

Redigerat av Vasa, 31 augusti 2010 - 21:14 .

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg

Nedu, här Photoshopas inget! =)

haha! Jag vet inte va ja ska tro :P

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 126 inlägg

haha! Jag vet inte va ja ska tro :P

Är det dokumentet du menar? *kliar mig i huvet*
Postad bild

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg
HAha japp! Skicka en kopia på den där! ;)

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 126 inlägg

Vi får se vad jag har med den 12e. ;)

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg

Vi får se vad jag har med den 12e. ;)

Låter bra de ;) Man kanske får sig en överaskning ! Ne detta går inte! Nu lär jag vila ögonen får i morgon är de ett viktigt pass på G !

bjorn12

bjorn12

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 094 inlägg
Underbar diskussion. Klarar du att kämpa mot dessa odds så är du inte dålig Globen!

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 131 inlägg
Hej Globe86 och alla skidforumvänner.

Jag sätter min akademiska heder på att bilden INTE är arrangerad. Vi hade ett mycket förtroendefullt och seriöst möte en timma i Karlstad och där även Kuzmin var inbjuden. Och där förhandlades och diskuterades det många olika strategier så det är nog rätt Globe86 att reagera som du gör.
Helt klart är att jag kommer att pröva nu direkt att köra med dessa nya stavar och lovar rapportera vad jag tycker. Vad som i övrigt avhandlades är dock som bilden visar ännu så länge lite hemligstämplat men det lär väl läcka ut en del så småningom, och då blir ni säkert överraskade.......

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg
haha så länge ni inte sätter ut fällor känner jag mig rätt lugn ;) va första chocken som va värst men nu känns de bra efter dagens pass !

Hoppas stavarna är grymma =)

Redigerat av globe86, 01 september 2010 - 20:44 .

Vasa

Vasa

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 5 126 inlägg

haha så länge ni inte sätter ut fällor känner jag mig rätt lugn ;)

Kanske tur att Oneway är stavsponsor på Vasaloppet? ;)

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 131 inlägg

haha så länge ni inte sätter ut fällor känner jag mig rätt lugn ;) va första chocken som va värst men nu känns de bra efter dagens pass !

Jag tror INTE det är första chocken som är värst för dig. Jag är övertygad om att den kommer när du väl förstått den djupa innebörden i det hemligstämplade dokumentet.
Vasa hade verkligen ett genomtänkt och väl bearbetat första förslag att utgå från och som vi nu ytterligare slipat på med hjälp av lokal expertis du såg på bilden.
Jag är fortfarande i Karlstad för att slipa, sickla och putsa på detaljerna, men imorgon åker jag till Uppsala så då kan du känna dig lugnare.
Det är nog inte stavarana som är det grymmaste, det är nog något annat du blir varse om någon gång under senare delen av Vasaloppet 2011 när av någon för dig hittills okänd anledning Vasa och jag sveper fölrbi med superglid och tillsynes helt fräscha. Varför ?

bjorn12

bjorn12

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 094 inlägg

Jag tror INTE det är första chocken som är värst för dig. Jag är övertygad om att den kommer när du väl förstått den djupa innebörden i det hemligstämplade dokumentet.
Vasa hade verkligen ett genomtänkt och väl bearbetat första förslag att utgå från och som vi nu ytterligare slipat på med hjälp av lokal expertis du såg på bilden.
Jag är fortfarande i Karlstad för att slipa, sickla och putsa på detaljerna, men imorgon åker jag till Uppsala så då kan du känna dig lugnare.
Det är nog inte stavarana som är det grymmaste, det är nog något annat du blir varse om någon gång under senare delen av Vasaloppet 2011 när av någon för dig hittills okänd anledning Vasa och jag sveper fölrbi med superglid och tillsynes helt fräscha. Varför ?

Nu blir jag nyfiken! Har Kuzmin kommit på något nytt?

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg

haha så länge ni inte sätter ut fällor känner jag mig rätt lugn ;)

Kanske tur att Oneway är stavsponsor på Vasaloppet? ;)

Hehe ja de är väl de ;) Men nu är man ju inte blåbär längre så nu kanske stavarna håller i år :D "trots fällor"

globe86

globe86

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 357 inlägg

Hehe jag gillar inte det där dokumentet! VÄntar på att få en kopia ! Vasa kanske är snäll och tar med en den 12.e till klarälvsbanan! Då ska rivalerna äntligen få mötas i de verkliga livet!

Jaha ja så de blir stålsickling för dig och Vasa ! Då får jag väl avancera och köpa sånt där superpulver! Då ska ni få se på glid ! Å så länge inge olja ligger i skidspåret kommer glidet hålla hela vägen över mållinjen! ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar