Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vilka nya prylar hat ni skaffat?


bojj

Recommended Posts

Det måste vara något fel på mig...

 

Mina första Inlines som jag fortfarande kör på kostade 98!!!!kr, köpte till ett par likadana som tyvärr kostade 198.- då

 

Jag köper aldrig underställ, tights, fleece, väst mm för mer än 99 kr, mycket är inköpt på Lidl

 

Däremot har jag 5 par stavar, men ingen kostade mer än 399 kr och ingen har gått av än(Alu)

 

Mina skid/-rullskidhandskar är arbetsvantar i getskinn Glid 30, kostnad 30 kr och är mycket hållbara

 

Skidorna Madshus classic (för mjuka, då lär man sig allt om olika fästvallors glidegenskaper...Kanske ska ge Bjorn12 ett uppdrag på en testserie?) för 75 kr

 

Använder även Fischers första plastskida från 80-talet...(den ska nog räcker till nästa generation med)

 

Cykel kostade förresten 1999.- (den har perfekta däck med slät mönster för asfalten i mitten och grovt mönster som tar vid på mjukare vägar)

 

Träningsbelastningen kollar jag med hjälp av min andingsfrekvens...

 

Jag tränar ofta och gärna! Går det trögt på skidorna, långtsamt på Inlinesen och tungt med cykeln då blir jag så glad för att träningseffekten ökar...

 

Visar inte detta för era respektive...

 

Men jag ska antagligen köper en 3 hjulad rullskida med luftdäck Jenex Aero 125 RC för 6000 kr med alla tillbehör. Och göra mig helt omöjligt i denna församlingen trots jag har köpt en dyrgrip....

Snarare väldigt uppfriskande att någon vågar visa något annat än mittfåran vi andra trängs i!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...