Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Solstaloppet - 12/2 - Karlstad - Seedningslopp till Vasaloppet


Vasa

Recommended Posts

Ja vad säger ni Andreas87 och henka67, ska ni vara med och ta revansch? :D

Är faktiskt redan nervös, är rädd att det bara kan gå sämre än sist. :(

 

http://www3.idrottonline.se/GravaSK-Skidor/Solstaloppet/Solstaloppet/

 

På vårt kanonfina spårsystem i långloppsvänlig terräng inbjuder Grava SK till Solstaloppet lördagen den 12 februari 2011. Loppet är vid över 100 deltagare seedningsgrundande för såväl Vasaloppet som tjejvasan (20 km klassen). Vi lovar ett enklt men högklassigt arrangemang vid Tugelite skidstation och I2 skogen. Vi hoppas kunna bjuda på en fin skidupplevelse!

 

Vi hälsar publik som åkare varmt välkomna!

//Grava SK och tävlingsledare Erik Pütsep

 

Nu blir det att åka dit och provstaka... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply
Tror du skrivit fel i rubriken! ska väl vara 12/2 ?

Oj det hade jag visst gjort. Och inte gick det att ändra? :(

Får se om det går att få ändrat genom att rapportera inlägget.

Kom på nu varför jag skrev fel, se rubriken på första sidan. Så ni inte tror jag är helt virrig. ;)

http://gravask.se/

 

Du kanske också kommer ner och åker, eller är det något seedningslopp däruppe samtidigt? :)

Link to comment
Share on other sites

Erik "pütte" Pütsep verkar ha snurrat till det lite. Står 12/1 i rubriken och 12/2 i texten, men eftersom 12/1 är en onsdag så för vi utgå ifrån att det är den 12/2 som gäller. Jag är lite sugen, synd att man inte får åka skejt bara ;)

Erik "Puttan" Pütsep ska det vara...;)

Inget ovanligt att han skriver lite fel...efter några år som klubbkompis med honom så har man lärt sig...

Link to comment
Share on other sites

Föresten du "vasa" eller nån får som sagt åka dit och provstaka och berätta om banan! Åker hellre med 2 lager fäste än 7 ! Fast du kanske har lika långt dit som mig :D

Jo det ska göras men först får de fastställa bansträckningen, och det är ju många här på Skidforum som brukar åka där vid Tuggelite... :)

Link to comment
Share on other sites

Föresten du "vasa" eller nån får som sagt åka dit och provstaka och berätta om banan! Åker hellre med 2 lager fäste än 7 ! Fast du kanske har lika långt dit som mig :D

Jo det ska göras men först får de fastställa bansträckningen' date=' och det är ju många här på Skidforum som brukar åka där vid Tuggelite... :)[/quote']

Hmm ville du inte va min hare :D ?

Link to comment
Share on other sites

Föresten du "vasa" eller nån får som sagt åka dit och provstaka och berätta om banan! Åker hellre med 2 lager fäste än 7 ! Fast du kanske har lika långt dit som mig :D

Om det inte är någon ny sträckning så klarar du dig med 2 lager, nästan så det skulle gå att staka hela banan.

Link to comment
Share on other sites

OBS!!! - FEL I RUBRIKEN - SKA VARA 12/2 (12 FEBRUARI 2011) - OBS!!!

 

Ja vad säger ni Andreas87 och henka67, ska ni vara med och ta revansch? :D

Är faktiskt redan nervös, är rädd att det bara kan gå sämre än sist. :(

 

http://www3.idrottonline.se/GravaSK-Skidor/Solstaloppet/Solstaloppet/

 

På vårt kanonfina spårsystem i långloppsvänlig terräng inbjuder Grava SK till Solstaloppet lördagen den 12 februari 2011. Loppet är vid över 100 deltagare seedningsgrundande för såväl Vasaloppet som tjejvasan (20 km klassen). Vi lovar ett enklt men högklassigt arrangemang vid Tugelite skidstation och I2 skogen. Vi hoppas kunna bjuda på en fin skidupplevelse!

 

Vi hälsar publik som åkare varmt välkomna!

//Grava SK och tävlingsledare Erik Pütsep

 

Nu blir det att åka dit och provstaka... ;)

De låter riktigt trevligt detta!! Jag kommer nog troligtvis åka :)

Link to comment
Share on other sites

Jag är med!

Finfint! :)

Om det inte är någon ny sträckning så klarar du dig med 2 lager, nästan så det skulle gå att staka hela banan.

Låter bra det! :)

De låter riktigt trevligt detta!! Jag kommer nog troligtvis åka :)

Låter bra även det! :)

 

 

Nu verkar de luta lite åt en 13,3 km-slinga som körs 3 varv mestadels på golfbanan...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...