Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Anmäld VL 2012?


ante

Recommended Posts

fick anmälningsbekräftelsen idag! :)

Jag fick också bekräftelse startnummer 7000. En liten fråga om sedning' date=' enl. bekräftelsen står jag i led 7. Efter det sedningslopp jag åkte i år skulle jag stå i 4:an. Räknas inte de loppen? Kommer att åka sednigslopp även kommande säsong, målet är att stå i 3:led som sämst :D Har sett alltför många bilder av kaoset i första backen![/quote']

Å jag fick nummer 7044! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
fick anmälningsbekräftelsen idag! :)

Jag fick också bekräftelse startnummer 7000. En liten fråga om sedning' date=' enl. bekräftelsen står jag i led 7. Efter det sedningslopp jag åkte i år skulle jag stå i 4:an. Räknas inte de loppen? Kommer att åka sednigslopp även kommande säsong, målet är att stå i 3:led som sämst :D Har sett alltför många bilder av kaoset i första backen![/quote']

Seedningesloppen du åkte i år gällde ju till Vasaloppet 2011.

Seedning till Vasaloppet 2012 är enbart lopp åkta under Vasaloppsveckan 2011.

Eller nedflyttning ett led om du inte åkte 2011 utan bara åkte 2011.

 

Bara seeda upp dig igen alltså

OK! Tack för svaret! Jo, jag kommer att åka ett antal seedningslopp nästa säsong, känns lite futtigt att bara åka Vasaloppet om man tränar hela året.

Link to comment
Share on other sites

Kan man byta klubb efter att ha anmält sig? Jag har inte bestämt vilken klubb jag ska köra för när jag flyttar till Norge, kan jag anmäla mig via Axa och sedan byta?

Det borde ju funka men jag vet inte hur man gör i så fall och hittar inte info på hemsidan.

 

-- Någon annan som vet? --

Link to comment
Share on other sites

Kan man byta klubb efter att ha anmält sig? Jag har inte bestämt vilken klubb jag ska köra för när jag flyttar till Norge' date=' kan jag anmäla mig via Axa och sedan byta?[/quote']

Det borde ju funka men jag vet inte hur man gör i så fall och hittar inte info på hemsidan.

 

-- Någon annan som vet? --

Fått svar från VL att det räcker med att skicka ett mail till dom med besked om ny klubb. Ibland är det lättare än man tror... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ni som anmält er; kan ni hitta era namn på vasaloppets hemsida under "Är du anmäld?".

 

Jag kan inte göra det trots att jag anmälde mig för en månad sedan.

Jo jag är med i databasen. :)

Men det verkar gå i vågor hur många som är anmälda, ibland ligger det på minussidan. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ni som anmält er; kan ni hitta era namn på vasaloppets hemsida under "Är du anmäld?".

 

Jag kan inte göra det trots att jag anmälde mig för en månad sedan.

Har en bekant som råkat ut för samma, ordnade upp sig efter ett telefonsamtal, var tydligen datastrul för några veckor sedan hos Vasaloppet

Link to comment
Share on other sites

Ni som anmält er; kan ni hitta era namn på vasaloppets hemsida under "Är du anmäld?".

 

Jag kan inte göra det trots att jag anmälde mig för en månad sedan.

Jodå, jag finns med.

 

Dessutom 41 till från klubben anmälda. Kanske största klubb i år? :)

Link to comment
Share on other sites

Ni som anmält er; kan ni hitta era namn på vasaloppets hemsida under "Är du anmäld?".

 

Jag kan inte göra det trots att jag anmälde mig för en månad sedan.

Jodå' date=' jag finns med.

 

Dessutom 41 till från klubben anmälda. Kanske största klubb i år? :)[/quote']

Nja, IK Stern har ca 100 anmälda...

Link to comment
Share on other sites

Ni som anmält er; kan ni hitta era namn på vasaloppets hemsida under "Är du anmäld?".

 

Jag kan inte göra det trots att jag anmälde mig för en månad sedan.

Jodå' date=' jag finns med.

 

Dessutom 41 till från klubben anmälda. Kanske största klubb i år? :)[/quote']

Nja, IK Stern har ca 100 anmälda...

Du glömmer skånerabatten på 50 extra anmälda (faller endast ut om vi har mindre än 2 snödagar innan 15 februari), så vi har chansen fortfarande :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu får ni skynda er - 13354 anmälda hittills.

Blir nog snart fullt...

Dax att få lite lön med andra ord !!!!!!

Du får sälja bilen och slå två flugor i en smäll:

- blir bättre tränad eftersom du måste staka dig fram överallt

- sparar en massa bilkostnader och bränslepengar

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...