Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Anmäld VL 2012?


ante

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
Nu får ni skynda er - 13354 anmälda hittills.

Blir nog snart fullt...

Dax att få lite lön med andra ord !!!!!!

Du får sälja bilen och slå två flugor i en smäll:

- blir bättre tränad eftersom du måste staka dig fram överallt

- sparar en massa bilkostnader och bränslepengar

Helt rätt ! :) Men nu är jag också anmäld WEE! Fast bilen har jag kvar! Lär ju ha den så jag kan spöa lite skåningar i Vålarullen i morgon ;)

Link to comment
Share on other sites

Dax att få lite lön med andra ord !!!!!!

Du får sälja bilen och slå två flugor i en smäll:

- blir bättre tränad eftersom du måste staka dig fram överallt

- sparar en massa bilkostnader och bränslepengar

Helt rätt ! :) Men nu är jag också anmäld WEE! Fast bilen har jag kvar! Lär ju ha den så jag kan spöa lite skåningar i Vålarullen i morgon ;)

haha det ska allt bli kul och se om inte dalmasen får se sig för den skånska stakkraften! :)

Link to comment
Share on other sites

Anmälde mig ikväll =)

"Vasaloppet:

Intresset är jättestort! I dag passerades 14.000 anmälda deltagare till Vasaloppet 2012 (anmälningstaket är 15.800), så vill du åka loppet är det hög tid att anmäla sig nu!"

Link to comment
Share on other sites

Du får sälja bilen och slå två flugor i en smäll:

- blir bättre tränad eftersom du måste staka dig fram överallt

- sparar en massa bilkostnader och bränslepengar

Helt rätt ! :) Men nu är jag också anmäld WEE! Fast bilen har jag kvar! Lär ju ha den så jag kan spöa lite skåningar i Vålarullen i morgon ;)

haha det ska allt bli kul och se om inte dalmasen får se sig för den skånska stakkraften! :)

Måste erkänna att den skånskastakraften var imponerande! BUT I¨ll BE BACK!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jag ska träna inför och åka vasaloppet 2012 som projektarbete men jag har inte anmält mig, finns det nåt annat sätt eller är det helt kört?

Många kommer att sälja...

 

Men varför inte öppet spår måndag? typ halva priset, färre folk och du får se riktiga från soffan :D

Link to comment
Share on other sites

Jag ska träna inför och åka vasaloppet 2012 som projektarbete men jag har inte anmält mig' date=' finns det nåt annat sätt eller är det helt kört?[/quote']

Många kommer att sälja...

 

Men varför inte öppet spår måndag? typ halva priset, färre folk och du får se riktiga från soffan :D

känns som en större upplevelse att åka stora loppet som man sett på tv så många gånger, riktigt mäktigt att få vara med i det enorma loppet!

Link to comment
Share on other sites

Jag ska träna inför och åka vasaloppet 2012 som projektarbete men jag har inte anmält mig' date=' finns det nåt annat sätt eller är det helt kört?[/quote']

Många kommer att sälja...

 

Men varför inte öppet spår måndag? typ halva priset, färre folk och du får se riktiga från soffan :D

känns som en större upplevelse att åka stora loppet som man sett på tv så många gånger, riktigt mäktigt att få vara med i det enorma loppet!

Då är det bara att börja vänta på att folk börjar sälja. Brukar dyka upp ett par på blocket framåt vintern.

Link to comment
Share on other sites

Även jag är anmäld, och en av mina stora meriter numera är att Vasa fortfarande ser det som ett mål att besegra mig. Det sporrar, även om jag inser att det närmast är en utopi att

jag skulle slå honom om han inte drabbas av hjärtstillestånd.

Dessutom fortsätter jag med mitt storhetsvansinne och är åter anmäld till båda öppna spåren, men det vågar väl inte Vasa och globen, eller ?

Link to comment
Share on other sites

Även jag är anmäld, och en av mina stora meriter numera är att Vasa fortfarande ser det som ett mål att besegra mig. Det sporrar, även om jag inser att det närmast är en utopi att

jag skulle slå honom om han inte drabbas av hjärtstillestånd.

Dessutom fortsätter jag med mitt storhetsvansinne och är åter anmäld till båda öppna spåren, men det vågar väl inte Vasa och globen, eller ?

Tokigt!

 

Förresten, jag satt och studerade lite matte på urplay inför min sommarkurs.(ska göra ett matteprogram för mellan/högstadie). Då vare nån norrlänning hade kört ett antal vasor som klöpp ett band och kallade det matte! :D

Sen tappade jag bort mig själv innan jag fattade hur bra du förklarade kvadreringsreglerna...

Link to comment
Share on other sites

Även jag är anmäld, och en av mina stora meriter numera är att Vasa fortfarande ser det som ett mål att besegra mig. Det sporrar, även om jag inser att det närmast är en utopi att

jag skulle slå honom om han inte drabbas av hjärtstillestånd.

Dessutom fortsätter jag med mitt storhetsvansinne och är åter anmäld till båda öppna spåren, men det vågar väl inte Vasa och globen, eller ?

Det är ju så mycket om och men innan och efter själva loppen med transporter och boende, annars vet jag åtminstone en (lär finnas massor) som brukar åka Öppet Spår i sakta mak som preparering inför själva Vasaloppet. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Platserna ÄR slut sen länge :-(

 

Har inte anmält mig ännu' date=' funderar på om jag skall köra vasaloppet eller Öppet spår, det är trots allt min första tur.

 

Hur snabbt brukar platserna till vasan ta slut?[/quote']

Till årets Vasalopp så tog platserna slut i augusti om jag inte minns fel?

Ok tack då ahr jag lite tid på mig att tänka om detta verkligen är något att göra hehe, fast det tror jag nog

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...