Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

TEAM SKIDFORUM 12h LAG !


globe86

Recommended Posts

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply
Nu tar vi hem denna tävling och ger järnet :D

 

Lag:

 

Globe86

Vasa

skifahrer

 

 

 

 

Hur är de med dig Andreas vi vill gärna ha dig med! Vet inte om du har något val på denna fråga :P

 

 

HEMSIDA: http://72.29.84.63/~speedinl/

hmmmm, detta låter intressant :D . Skulle väldigt gärna vilja vara med !

Hur anmäler man sig då, eller anmäler man ett helt lag eller hur funkar detta?

Link to comment
Share on other sites

Det är bra det! :D

Då är vi fyra:

Skifahrer

Andreas87

globe86

Vasa

 

Andreas, det är via hemsidan i den andra tråden om tävlingen.

Vet inte riktigt om man kan anmäla sig var för sig eller om det är en som måste anmäla alla.

Vi får avvakta några dagar och spika laget innan vi anmäler så klarnar det nog. :)

Link to comment
Share on other sites

FAN VA KUL! Detta blir ju årets händelse :D Verkar vara 1 som anmäler laget! kanske går och lösa annars får vi väl föra över pengar till den som anmäler laget !

 

men som sagt vi får vänta och se vilka som blir med!

Då tar jag bort min text med ;)

Link to comment
Share on other sites

FAN VA KUL! Detta blir ju årets händelse :D Verkar vara 1 som anmäler laget! kanske går och lösa annars får vi väl föra över pengar till den som anmäler laget !

 

men som sagt vi får vänta och se vilka som blir med!

Då tar jag bort min text med ;)

Hehe såg de precis efter jag skrivit ;) Låter skit bra 4 st nudå !

Link to comment
Share on other sites

Riktigt kul ! :D . Inte många gånger man har chansen att köra i lag !

Helt sant detta blir ju kanon! Hur funkar det är de växling varje varv eller får man köra hur som helst ?!?!

Funderade också på de där! får man växla hur man vill ? eller måste man typ åka 3 timmar var om vi blir 4 st. Det måste ju vara rätt så optimalt om man åker 1 tim och sen växlar över till den andre och den åker 1 tim osv!

Link to comment
Share on other sites

Riktigt kul ! :D . Inte många gånger man har chansen att köra i lag !

Helt sant detta blir ju kanon! Hur funkar det är de växling varje varv eller får man köra hur som helst ?!?!

Funderade också på de där! får man växla hur man vill ? eller måste man typ åka 3 timmar var om vi blir 4 st. Det måste ju vara rätt så optimalt om man åker 1 tim och sen växlar över till den andre och den åker 1 tim osv!

Tror att det är en i laget som åker i taget och sen får man dela upp det som man vill. Men verkade vanligast att man byter efter ett varv hela tiden så man kan maxa hela tiden

Link to comment
Share on other sites

Jag är riktigt taggad' date=' blir att kolhydrat ladda och formtoppa (så gott som det går) :)[/quote']

Låter fint de ! Får bli hårdträning så gott de går tills de är dax ;) Lite tidigt att börja kolhydratsladda nu :P

Haha a det e sant :p men när det blir tid för det så ska pasta ätas och pulver blandas ;)

Link to comment
Share on other sites

Precis, 1 åkare i taget, Man får alltså inte låta en åkare dra åt någon annan i laget. Varje person har eget chip.

Det är ett speciellet växlingsområde på ca 100 m där växling måste ske. Dom flesta lag byter varje varv, vissa kör 1 timme i taget. vissa kör 3 varv i taget osv. Det gäller ha en bra taktik för dom åkare man har.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...