Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hårdkörning Tors-Sön Östersund. (miniläger)


Brazan

Recommended Posts

Tjena

Någon som är sugen på att hänga med på ett miniläger med 2 pass om dagen.

 

Tors morgon löpning ca 2.5-3 tim plats (Frösön)mossbanan.

Tors kväll rullskidor (k) naturlig intervall ca 90 min Plats (ÖSK) rullskidbananskidstadion.

 

Fre morgon skidgång ca 90 min + 30 min älglufs Plats (Frösö slalombacke).

Fre Kväll rullskidor (s) ca 6-7 mil.

 

Lör morgon löpning distans 22kilometern (ÖSK) skidstadion.

Lör kväll rullskidor (k) ( Runda) frösön ås rödön frösön. ca 45 km.

 

sön morgon långpass klassiskt med pu-hjul ca 9 mil.

 

Vid intresse maila till fire.172@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Herregud Brazan!! Tror du någon orkar med det schemat?

Japp! Brink' date='Hellner,svärd,tynell,rickardsson,northug mfl. :D[/quote']

Och Brazan!

Ja Brazan är en hårding! dock en väldigt trevlig sådan :) tack för en trevlig pratstund efter E4-loppet Brazan.lycka till med helgens hårdkörning!

Link to comment
Share on other sites

Japp! Brink' date='Hellner,svärd,tynell,rickardsson,northug mfl. :D[/quote']

Och Brazan!

Ja Brazan är en hårding! dock en väldigt trevlig sådan :) tack för en trevlig pratstund efter E4-loppet Brazan.lycka till med helgens hårdkörning!

Kan skriva under på det! :)

Så passa på ni som vill ha en rejäl träningsökt!

Link to comment
Share on other sites

Håller med tidigare talare. Brazan är verkligen en frisk fläkt som kör så det ryker och som att han hade eld i baken. Han eldar verkligen på både sig själv och andra så inte konstigt att hans nick är just Brazan. Och tusen tack Brazan för att jag fått förmånen att vara i direktkontakt med dig även på andra kanaler. Jag håller på dig.
Link to comment
Share on other sites

Då va första dagen avklarad på detta lilla läger o det gick enligt plan o känns kanon i kroppen va lite seg efter den naturliga intervallen uppe på rullskidbanan swenors hjul 4or suger som satan men men efter en stretching av kroppen så känns det mycket bra,nu blir det lite mat o vila sen på det igen kl 08.00 i morgon med skidgång o älglufs ha det gött alla.
Link to comment
Share on other sites

Då va första dagen avklarad på detta lilla läger o det gick enligt plan o känns kanon i kroppen va lite seg efter den naturliga intervallen uppe på rullskidbanan swenors hjul 4or suger som satan men men efter en stretching av kroppen så känns det mycket bra,nu blir det lite mat o vila sen på det igen kl 08.00 i morgon med skidgång o älglufs ha det gött alla.

Tjena Brazan!

Låter bra det, 4or är inte att leka med. ;)

 

Åkte ihop med en gammal skidåkarkonkurrent till dig idag, Anders Danielsson. :)

Link to comment
Share on other sites

Då va första dagen avklarad på detta lilla läger o det gick enligt plan o känns kanon i kroppen va lite seg efter den naturliga intervallen uppe på rullskidbanan swenors hjul 4or suger som satan men men efter en stretching av kroppen så känns det mycket bra' date='nu blir det lite mat o vila sen på det igen kl 08.00 i morgon med skidgång o älglufs ha det gött alla.[/quote']

Tjena Brazan!

Låter bra det, 4or är inte att leka med. ;)

 

Åkte ihop med en gammal skidåkarkonkurrent till dig idag, Anders Danielsson. :)

Åfasen men ja känner inte igen namnet på han.

Link to comment
Share on other sites

Då va första dagen avklarad på detta lilla läger o det gick enligt plan o känns kanon i kroppen va lite seg efter den naturliga intervallen uppe på rullskidbanan swenors hjul 4or suger som satan men men efter en stretching av kroppen så känns det mycket bra' date='nu blir det lite mat o vila sen på det igen kl 08.00 i morgon med skidgång o älglufs ha det gött alla.[/quote']

Tjena Brazan!

Låter bra det, 4or är inte att leka med. ;)

 

Åkte ihop med en gammal skidåkarkonkurrent till dig idag, Anders Danielsson. :)

Åfasen men ja känner inte igen namnet på han.

Ne ut och träna nu här har du inte tid å hänga :D Nu ska ja debutera på mina 4.or med ett 3 timmars lugn pass :D

Link to comment
Share on other sites

Tjena Brazan!

Låter bra det' date=' 4or är inte att leka med. ;)

 

Åkte ihop med en gammal skidåkarkonkurrent till dig idag, Anders Danielsson. :)[/quote']

Åfasen men ja känner inte igen namnet på han.

Ne ut och träna nu här har du inte tid å hänga :D Nu ska ja debutera på mina 4.or med ett 3 timmars lugn pass :D

He he det kan ja garantera dig blir en upplevelse.

Kom igen nu globe ja har just kommit in efter morgonpasset skidgång + älglufs 110 min kör hårt.

Link to comment
Share on other sites

Åfasen men ja känner inte igen namnet på han.

Ne ut och träna nu här har du inte tid å hänga :D Nu ska ja debutera på mina 4.or med ett 3 timmars lugn pass :D

He he det kan ja garantera dig blir en upplevelse.

Kom igen nu globe ja har just kommit in efter morgonpasset skidgång + älglufs 110 min kör hårt.

Har ni inga jobb? Så mycket som ni hinner träna

Link to comment
Share on other sites

Ne ut och träna nu här har du inte tid å hänga :D Nu ska ja debutera på mina 4.or med ett 3 timmars lugn pass :D

He he det kan ja garantera dig blir en upplevelse.

Kom igen nu globe ja har just kommit in efter morgonpasset skidgång + älglufs 110 min kör hårt.

Har ni inga jobb? Så mycket som ni hinner träna

Precis, vad jag tänkte!

 

Blev du själv på lägret Brazan? Stärkande mentalt i så fall.

Link to comment
Share on other sites

He he det kan ja garantera dig blir en upplevelse.

Kom igen nu globe ja har just kommit in efter morgonpasset skidgång + älglufs 110 min kör hårt.

Har ni inga jobb? Så mycket som ni hinner träna

Precis' date=' vad jag tänkte!

 

Blev du själv på lägret Brazan? Stärkande mentalt i så fall.[/quote']

Ingen fara med att träna själv det gör man ju jämt he he, hade knappt hoppats på något sällskap i o med att ja la ut tråden här så sent som på onsdag men det är lugnt det går flera tåg med kanske lite tidigare förvarning.

Link to comment
Share on other sites

Ne ut och träna nu här har du inte tid å hänga :D Nu ska ja debutera på mina 4.or med ett 3 timmars lugn pass :D

He he det kan ja garantera dig blir en upplevelse.

Kom igen nu globe ja har just kommit in efter morgonpasset skidgång + älglufs 110 min kör hårt.

Har ni inga jobb? Så mycket som ni hinner träna

Jodå ja har ett heltidsjobb men med fina arbetstider o mycket ledighet börjar jobba igen den 6/9 till 15/9 sen är det långledigt igen o när man ligger borta på jobb är det oxo perfekt att träna kul med andra miljöer.

Link to comment
Share on other sites

Fyfan 3 timmar stakning på fyrorna va inte att leka med :D Musklerna ömmar lite :P Kör ju 2.or fram och 4.or bak men jävlar va de tog emot! Fick ju staka i nedförsbackarna!

 

Härligt Brazan nu laddar vi om för nytt pass !!!!

 

SAmma här! Jobbar också heltid med bra arbetstider! 24 timmars pass vilket leder till mycket ledighet!

Link to comment
Share on other sites

Fyfan 3 timmar stakning på fyrorna va inte att leka med :D Musklerna ömmar lite :P Kör ju 2.or fram och 4.or bak men jävlar va de tog emot! Fick ju staka i nedförsbackarna!

 

Härligt Brazan nu laddar vi om för nytt pass !!!!

 

SAmma här! Jobbar också heltid med bra arbetstider! 24 timmars pass vilket leder till mycket ledighet!

Härligt tänk sen när du sätter på 4or fram då jäklar tar det emot.

Link to comment
Share on other sites

Fyfan 3 timmar stakning på fyrorna va inte att leka med :D Musklerna ömmar lite :P Kör ju 2.or fram och 4.or bak men jävlar va de tog emot! Fick ju staka i nedförsbackarna!

 

Härligt Brazan nu laddar vi om för nytt pass !!!!

 

SAmma här! Jobbar också heltid med bra arbetstider! 24 timmars pass vilket leder till mycket ledighet!

Härligt tänk sen när du sätter på 4or fram då jäklar tar det emot.

Det är inte aktuellt i nuläget detta räcker bra !!!! Men måste ju va tyngre än treor i alla fall! va nån som sa att de blev som 3.5 ungefär! Undra om de stämmer....

Link to comment
Share on other sites

har ett par everest som går astungt, 3:or eller 4:or på dom

nu bär det upp till Östersundstrakten på jakt och rullskidorna åker med. Fina backar även om jag kommer nöja mig med 5-6 timmar skogspromenad under jaktdagarna plus intervaller rullskidor, löpning och stavgång i slalombacke kvällstid. Många timmar blir det på en vecka men jag har mycket sportdryck med mig :)

Link to comment
Share on other sites

Då va första dagen avklarad på detta lilla läger o det gick enligt plan o känns kanon i kroppen va lite seg efter den naturliga intervallen uppe på rullskidbanan swenors hjul 4or suger som satan men men efter en stretching av kroppen så känns det mycket bra,nu blir det lite mat o vila sen på det igen kl 08.00 i morgon med skidgång o älglufs ha det gött alla.

Dag 2 gick oxo enligt plan upp på frösöberget kl 08 o rände upp o ner i slalombacken o med avslutning älglufs på elljusspåret,

Eftermiddan bjöd på skate distans i ganska tuff teräng känner mig oförskämt pigg än men det är nog en annan känsla i kröppen efter i morron.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...