Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet 2013


MC Hammer

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply
Anmäld!

 

Mål: pers i plac (700 VL -92) eller tid (4,51 ÖS -91).

Knappast troligt, men inte omöjligt (tiden vid snabbt före).

 

-91 .... jösses, vad tiden flyger iväg!

Det var f-n i mig på tiden!! ;-) Vad roligt att du hakar på och inte bara ger mig smisk på rullskidor. Tvekar du över boende, resa med mera? Häng isåfall på Orions buss. Upplägget där är toppen. Även om du får en extra resa från västra blekinge till Ronneby.

 

Jag är anmäld. Min huvudmålsättning är att ta mig till led 3, med allt vad det innebär!

Link to comment
Share on other sites

Anmäld! Har kört öppet spår tre år i rad och förbättrat tiden varje gång. Räcker i dagsläget till led 7, vilket jag tycker känns bra efter mina förutsättningar. Ska bli kul att åka riktiga loppet 2013!

 

Under 7 timmar vore fantastiskt kul!

Link to comment
Share on other sites

Nu är den fetaste stoppklossen också anmäld.

Vem anmälde du då?

Anmälde en 0,1 ton tung dalmas. Får starta i led 11 nästa år.

 

Funderar på att åka till Romme Alpin och tjuvträna lite, när dom stängt för säsongen och staka uppför Hemvägen till Snöberget.

Link to comment
Share on other sites

Nu är den fetaste stoppklossen också anmäld.

Vem anmälde du då?

Anmälde en 0' date='1 ton tung dalmas. Får starta i led 11 nästa år.

 

Funderar på att åka till Romme Alpin och tjuvträna lite, när dom stängt för säsongen och staka uppför Hemvägen till Snöberget.[/quote']

Låter skoj!!! Får jag vara med? Kan inte lova att jag orkar staka upp, men det kan ju vara skoj att testa iallafall :)

Link to comment
Share on other sites

Väntar på att en ny liten klubb ska bli registrerad hos skidförbundet, hoppas det går snabbt så jag hinner anmäla mig!

Annars kan du köra på axa (gratis) nu när du anmäler dig för att sedan ändra klubbtillhörighet när din andra klubb är klar, inga problem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...