Hoppa till innehåll

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Läge att köpa ny utrustning (stavar)?

• Vänligen logga in för att kunna svara
83 svar till detta ämne

nåjo

nåjo

Medlem

• Members
  • Pip
  • 17 inlägg
Köpte lite grejer från haijaa för ett tag sen. De ville ha betalning in på deras bankkonto. Inget problem med det förutom att min bank tog typ 165 kr i avgift för att betala ca 2K till utlandet. Var lite surt, men jag fick ändå en bra deal tillslut. Nån annan som känns vid en dylik utlandsavgift?

larsbern

larsbern

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 4 381 inlägg

Köpte lite grejer från haijaa för ett tag sen. De ville ha betalning in på deras bankkonto. Inget problem med det förutom att min bank tog typ 165 kr i avgift för att betala ca 2K till utlandet. Var lite surt, men jag fick ändå en bra deal tillslut. Nån annan som känns vid en dylik utlandsavgift?

Sjukt dyr avgift. Vilken bank har du? Finns ju regelverk för s.k. EU-betalningar så det borde inte röra sig om mer än några tior förutsatt att du gör det själv via internetbank..? :/

"Kom igen nu Molle!!! Du får vila sen!!!" Allas vår Gunde i OS-stafetten, Calgary 1988

NV18 7.22 | NV19 4.52

VL97 8:56 | VL01 7:50 | VL12 5.13 | VL13 5.40 | VL14 6.06 | VL15 DNF | VL16 5.37 | VL17 5.41

ÖSS10 6:54 | ÖSS11 5:54
BB14 Bortblåst | BB15 3.27 | BB16 DNF, sjuk | BB19 4.07
ML13 4.27 | ML17 3.19 (57km)

Motto: "Riktiga" seedningslopp är max fyra varv. Förutom Åkulla... ;)Värmlänning i exil på Hisingen i Göteborg sen drygt 20 år.

AndersH

AndersH

Medlem

• Members
  • Pip
  • 223 inlägg
SEB kostade 0:- till Haijaa för mig. Gällde att göra välja SEPA-betalning (inom EES och i Euro), inte välja utlandsbetalning.

nåjo

nåjo

Medlem

• Members
  • Pip
  • 17 inlägg

SEB kostade 0:- till Haijaa för mig. Gällde att göra välja SEPA-betalning (inom EES och i Euro), inte välja utlandsbetalning.

Det var säkert där jag gick fel. Utlandsbetalning på HB. Var enda betalningsalternativet jag hittade på HB's internetbank... Får kolla upp det där med SEPA. Tack för tipset.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar