Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Västgötaloppet 2013


Recommended Posts

Gôtt att vara tillbaka i 5:an igen :)

Det är ju grymt mysigt att kunna gulla lite med alla veteraner ;)

 

Nackdelen med femman tycker jag annars är att man "måste" gå upp tidigt och lägga skidorna för att undvika veterangänget (även om många där åker klart vassare än mig finns det ett antal som inte är fullt lika snabba längre). Kommer jag upp i fyran kommer jag förhoppningsvis sova lite längre istället :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Veterangänget står väl i egen fålla?

Samma ingång men en egen fålla till höger?

 

Så var det i alla fall tidigare... men det kan ju ha ändrat sig?

 

Du lär ha ungefär lika många att köra om om du står sist i 4:an som först i 5:an?

Endast några hundra lär skilja... Men visst sömnen är värd mycket :)

Fast om jag klarat 4:an hade jag nog gått upp tidigt ändå och fixat rejält försprång mot 5:an med att stå bland de första!

 

Vi ses i 5:an förresten :)

Link to comment
Share on other sites

Veterangänget står väl i egen fålla?

Samma ingång men en egen fålla till höger?

 

Så var det i alla fall tidigare... men det kan ju ha ändrat sig?

 

Du lär ha ungefär lika många att köra om om du står sist i 4:an som först i 5:an?

Endast några hundra lär skilja... Men visst sömnen är värd mycket :)

Fast om jag klarat 4:an hade jag nog gått upp tidigt ändå och fixat rejält försprång mot 5:an med att stå bland de första!

 

Vi ses i 5:an förresten :)

Sannolikheten att även jag, om jag hamnar i 4an skulle gå upp extra tidigt för att hamna långt fram i ledet är 100 % ;)

Link to comment
Share on other sites

Gôtt att vara tillbaka i 5:an igen :)

Det är ju grymt mysigt att kunna gulla lite med alla veteraner ;)

 

Nackdelen med femman tycker jag annars är att man "måste" gå upp tidigt och lägga skidorna för att undvika veterangänget (även om många där åker klart vassare än mig finns det ett antal som inte är fullt lika snabba längre). Kommer jag upp i fyran kommer jag förhoppningsvis sova lite längre istället :)

Jag nöjer mig med 5 så länge. Har inte tränat nog i sommar/höst för att köra fortare. Lars-Erik får dra åt mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Ursäkta en dum fråga' date=' men var publiceras seedingstabellerna?

Och när?

Jag hoppas min kompis 3:07 räcker till led 6, eller vad tror ni?

Jag står själv i led 7 så jag får jaga ikapp honom!!!![/quote']

Är ganska övertygad om att 3:07 inte räcker till 6:an. Jag körde också på 3:07 och tror det räcker till 8:an men hoppas på 7:an (men det är jag skeptisk till)...

Han får jaga mig! ;)

Han ska nog köra Rallarloppet, tror han kan komma upp 1-2 led. Jag är sugen på det själv men när jag kollar på tidigare resultat lär jag bli toksist i damklassen. Jag seedade mig till led 7 genom ÖS Måndag 2012 (7:45).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...