Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Rulla för Musikhjälpen


Offa

Recommended Posts

Vi är ett gäng som kommer åka rullskidor från Helsingborg - Göteborg och samla in pengar till Musikhjälpen som sänds i Sveriges Radio P3 och SVT. Det finns möjlighet och hänga med på Etapp 3 mot en kostnad av 400 kr som går direkt till Musikhälpen "Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet"

 

Etapp 3 Söndag den 15 december

o Start 06.00 Collection Hotell Fregatten Varberg - Gustaf Adolfs torg Göteborg 79 km.

Finns möjlighet att ansluta för den som är intresserad till en kostnad av 400 kronor vid Hotell Fregatten eller Fjärås station.

o Fjärås 45 km 10.30

o Göteborg (Glasburen, direkt sändning) 34 km 14.00

Obs! resplan är preliminär.

 

Mer info på:

https://www.facebook.com/download/preview/485292624918075

 

eller på Facebook gruppen "Rulla för Musikhjälpen"

https://www.facebook.com/groups/163237927219695/

Link to comment
Share on other sites

Mycket bra initiativ !

Brukar vara ett mycket välgjort program att titta eller lyssna på

Tack! Hoppas på att folk dyker upp på sista etappen och hjälper oss att samla in pengar. Tänk er att rulla in i Göteborg med ett stort gäng folk på rullskidor och lämna över pengar direkt i livesädning. Häng med! :)

Link to comment
Share on other sites

Etapp 3 Söndag den 15 december

o Start 06.00 Collection Hotell Fregatten Varberg - Gustaf Adolfs torg Göteborg 79 km.

Finns möjlighet att ansluta för den som är intresserad till en kostnad av 400 kronor vid Hotell Fregatten eller Fjärås station.

o Fjärås 45 km 10.30

o Göteborg (Glasburen, direkt sändning) 34 km 14.00

Obs! resplan är preliminär.

Jag är lite trög, vartifrån är det 34km?

Är det 45 från Fjärås station till mål?

Link to comment
Share on other sites

Etapp 3 Söndag den 15 december

o Start 06.00 Collection Hotell Fregatten Varberg - Gustaf Adolfs torg Göteborg 79 km.

Finns möjlighet att ansluta för den som är intresserad till en kostnad av 400 kronor vid Hotell Fregatten eller Fjärås station.

o Fjärås 45 km 10.30

o Göteborg (Glasburen' date=' direkt sändning) 34 km 14.00

Obs! resplan är preliminär.[/quote']

Jag är lite trög, vartifrån är det 34km?

Är det 45 från Fjärås station till mål?

Du är inte trög, jag fick också tänka efter. :)

Från Varberg till Fjärås station är det 45 km och från Fjärås station till Göterborg är det 34 km.

Man kan hoppa på båda ställerna eller ev. utmed vägen.

Link to comment
Share on other sites

Om vädret tillåter kan jag tänka mig att delta. Tog en rullskidtur mellan Varberg - Göteborg för några år sedan. Ginstleden upp till Kungsbacka och därefter Säröleden, -en fin resa.

 

Kan du låsa upp Facebook så att utomstående kan se informationen?

(Använder inte Facebook.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Om vädret tillåter kan jag tänka mig att delta. Tog en rullskidtur mellan Varberg - Göteborg för några år sedan. Ginstleden upp till Kungsbacka och därefter Säröleden, -en fin resa.

 

Kan du låsa upp Facebook så att utomstående kan se informationen?

(Använder inte Facebook.)

Den ska vara upplåst. Annars kan du kontakta mig på Christoffer.fornander@hotmail.com.

Link to comment
Share on other sites

Heja på! När är ni framme?

Tack tack!

 

Etapp 2 Halmstad-Varberg 70 km, 5tim effektiv tid.

Smsa "ok50 rullskidor" till 72999 för att skänka 50 spänn :) Runt kl. 15 beräknar vi vara framme i buren!! Kommit upp i ca. 20 000 kr. Tillsammans räddar vi liv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...