Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

SKIDDI skidhjul / hjälpa att bära skidor


skihanst

Recommended Posts

Nämen gulle du, va fin reklam :D Första inlägget också. Bidra gärna med nåt insiktsfullt om stålsickling när du ändå är här.

Sån dära litta rulle måste en ju bare ha på leråkern intill Vasaloppsstarten i börja av mars. Pärfäkt te å skrape upp längdskidora på körsa och tvärsa.

 

NOT!

@admin: kan plocka bort den här tråden.

Link to comment
Share on other sites

det är ju en jättebra produkt.

 

Men, visst, tråden kan tas bort, jag har köpt hela lagret samt samtliga som kommer av bandet kommande året.

 

Gillar tanken med vasaloppsstarten.

 

Men, på bilden är det väl iofs ett par alpinlagg. Finns de specifikt till speedmax, är beredd betala extra.

Link to comment
Share on other sites

det är ju en jättebra produkt.

 

Men, visst, tråden kan tas bort, jag har köpt hela lagret samt samtliga som kommer av bandet kommande året.

 

Gillar tanken med vasaloppsstarten.

 

Men, på bilden är det väl iofs ett par alpinlagg. Finns de specifikt till speedmax, är beredd betala extra.

Snacka om "kult" att komma med dessa på ett par redline eller speedmax!!!! ;) Jag brukar ju gilla att fixa saker själv. Så nu har jag en idé om vad jag ska ha gamla hjul från urvuxna barnrullskridksor till. Men det får bli när jag är klar med min stakomobil...

Link to comment
Share on other sites

Kolla först bara Dunderklumpen så inte denna revolutionerande idé ( i klass med pennicilinet och elektriciteten) skyddas av patent, och du gör intrång och i bästa fall får tillbringa flera år i en cell med din stakomobil.

Patent på skiddi skidhjul eller på stakomobilen? Den senare har jag inte sett, så jag får väl söka patent på den själv ;). Tänk om nå'n hinner före - på min stakomobil! Hämska tanke. Jag har haft lite för mycket att göra med att dränera om källaren på huset och bygga reningsverk på tomten, så min kära stakomobil har fått ligga i träda. Måste börja ta tag i den nu... ;). Bara jag hittar min svets i röran. Men den kanske kommer fram efter jag gjutit om källargolvet efter att ha bilat upp det för att lägga ner nya rör-stammar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...