Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Tillgång till TV-sändning av Årefjällsloppet 2016?


JW

Recommended Posts

Hej!

Någon här som har tillgång till sändningen från Årefjällsloppet eller vet hur jag kan få tag på den?

 

Eftersom jag var fullt upptagen med att själv åka så kunde jag ju inte följa sändningen via TV12. Trots att jag har deras playtjänst (premium) går det inte att se loppet i efterhand.

 

Tidigare la ju Ski Classics upp loppen på tuben, men det verkar tillhöra det förflutna.,

 

Inget på PirateBay heller, vad jag kan se... ;)

 

En riktig chansning, men det vore så himla skoj att titta på loppet i efterhand. Särskilt då jag inte vet vem som vann, varken dam- eller herrklassen. :)

Link to comment
Share on other sites

snövinter: jag hittar inte sändningen på tv4play premiums sida, verkade vara borttagen. men kan ju ge det ett nytt försök.

 

Ekis: Jo jag såg att man kan köpa enskilda event för 75 kr. Jag lyckades dock inte bekräfta att man har tillgång till eventet i efterhand. Vet du om så är fallet? Jag har mejlat, men inte fått något svar.

 

I helsäsongsabonnemanget står det uttryckligen att man har tillgång till alla lopp i efterhand, men det blir lite väl dyrt för en enda repris. ;)

Link to comment
Share on other sites

snövinter: jag hittar inte sändningen på tv4play premiums sida, verkade vara borttagen. men kan ju ge det ett nytt försök.

 

Ekis: Jo jag såg att man kan köpa enskilda event för 75 kr. Jag lyckades dock inte bekräfta att man har tillgång till eventet i efterhand. Vet du om så är fallet? Jag har mejlat, men inte fått något svar.

 

I helsäsongsabonnemanget står det uttryckligen att man har tillgång till alla lopp i efterhand, men det blir lite väl dyrt för en enda repris. ;)

Jo vi köpte det eventet i stugan i lördags kväll och det fungerar fint att titta på loppet nu också.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan berätta vilka som vann.

 

Eller betala mej 75:- så låter jag bli..

 

Hehe. ;)

 

Tack för informationen Ekis, då vet jag precis vad jag ska göra på torsdag kväll! :D

 

Blir intressant att se hur eliten tog de skarpa kurvorna. En bit bak hade oväntat många (till synes duktiga åkare) en tendens att resa sig upp samt börja ploga när det gick för fort, vilket resulterade i en del vurpor.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...