Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Nyårslöfte


Volevodin

Recommended Posts

Har inga speciella löften vad gäller träningen. Men jag ska ha en vegetarisk dag i veckan, minst en bilfri dag i veckan, och inga bilresor som är kortare än 5km t/r. Så mitt mål med 2018 är att ta små steg mot en mer hållbar livstil!

Du får köra som Jensa och skaffa en Tesla! Men det kanske passar bättre med en BMW i3 för en kebabsvarvare? Här har vi en Tesla SuperCharger och McDonalds nästgårds skidanläggningen så det är ju perfekt efter avslutat träningspass.  B)

 

Mitt nyårslöfte blir att inte stanna i Svahns vallabod samt inte stanna efter halva Klarälvsloppet. Grämer mig fortfarande över detta.  :(

Link to comment
Share on other sites

Vad är det för tidningsutklipp du har?

Det är mitt dåliga samvete att jag inte fått ordning på dem, det mesta är från olika tävlingar sommar som vinter. Jag hade bra ordning fram till 1983 och klistrade in och daterade varje år, men så gick en nära idrottsvän bort och jag kom av mig. Alla klipp ligger osorterade i ett skåp och jag tänkte att bara jag blir pensionär och gott om tid skall det blir ordning och reda med klippen.

 

Så mitt seriösa nyårslöfte är - ordna upp tidningsklippen 2018 !

Link to comment
Share on other sites

Du får köra som Jensa och skaffa en Tesla! Men det kanske passar bättre med en BMW i3 för en kebabsvarvare? Här har vi en Tesla SuperCharger och McDonalds nästgårds skidanläggningen så det är ju perfekt efter avslutat träningspass. B)

 

Mitt nyårslöfte blir att inte stanna i Svahns vallabod samt inte stanna efter halva Klarälvsloppet. Grämer mig fortfarande över detta. :(

Ja, en Tesla vore drömmen. Men en i3:a eller någon billig elbil är mer realistiskt i dagsläget...
Link to comment
Share on other sites

Volevodin det jag funderar på är om du redan brutit ett av löftena när du skrev 6e inlägget i denna tråd?

Ja, det där med att lägga mig tidigare har redan spruckit och att stänga av datorn har väl jag varit lite bättre på tack vare att jag inte uppfyllt löfte 1.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...