Detta lades ut i förrgår av Funbeat admin:
"Kära medlemmar, vi ber er att hålla ut ännu en gång.
I elfte timmen har en ny möjlighet dykt upp för FunBeats framtid. Allt pekar på att vi skriver avtal i början av veckan som kommer. Vi hoppas kunna gå ut med slutligt besked inom några dagar."

Vad ”regar” ni i?
Startad av
Klas
, mar 26 2018 18:08
Postad 07 maj 2018 - 06:48

Postad 07 maj 2018 - 11:08

Ok? Jag som redan slutat regga på FB... då får man förhoppningsvis gå tillbaka och uppdatera
Postad 14 maj 2018 - 12:25

Såhär skriver nya ägarna på funbeat idag:
"Nyheter från FunBeat
FunBeat lever vidare - mer info!
Det är med stor glädje, att som ny ägare, berätta att FunBeat kommer att leva vidare!
UP! International AB är ett bolag som utvecklar och marknadsför träningsplattformar i Sverige och utomlands. Vår ambition är att driva vidare FunBeat i sin nuvarande form och satsa på det underhåll och förbättring som krävs.
Vi kommer att söka er input under sommaren och hösten och planerar ett antal fokusgrupper för att bestämma vilka vidareutvecklingar och förbättringar, som behöver göras.
Vill du vara med och bidra till FunBeats utveckling, anmäl intresse till fokusgrupperna när dessa annonseras.
Och du, glöm inte att bli Premiummedlem om du inte redan är det!
Tack för att ni fortsätter använda FunBeat.
Med vänlig hälsning,
//paceUP! "
"Nyheter från FunBeat
FunBeat lever vidare - mer info!
Det är med stor glädje, att som ny ägare, berätta att FunBeat kommer att leva vidare!
UP! International AB är ett bolag som utvecklar och marknadsför träningsplattformar i Sverige och utomlands. Vår ambition är att driva vidare FunBeat i sin nuvarande form och satsa på det underhåll och förbättring som krävs.
Vi kommer att söka er input under sommaren och hösten och planerar ett antal fokusgrupper för att bestämma vilka vidareutvecklingar och förbättringar, som behöver göras.
Vill du vara med och bidra till FunBeats utveckling, anmäl intresse till fokusgrupperna när dessa annonseras.
Och du, glöm inte att bli Premiummedlem om du inte redan är det!
Tack för att ni fortsätter använda FunBeat.
Med vänlig hälsning,
//paceUP! "
Postad 14 maj 2018 - 18:03

Jo jag har uppdaterat min registrering... tyvärr kommer livet emellan och sådär värst mycket blev det inte.
Men FB är helt ok plattform lite dåligt med appsynk bara, ser inte min utrustning synkat mellan webbinterface och app.
Skönt att de är tillbaka även om jag knappast lär bli premiummedlem.
De tillför inget värde till min träning, bara kul att registrera träning i socialt forum med kompisar.
Träningen planerar jag och följer upp på annat vis.
Men FB är helt ok plattform lite dåligt med appsynk bara, ser inte min utrustning synkat mellan webbinterface och app.
Skönt att de är tillbaka även om jag knappast lär bli premiummedlem.
De tillför inget värde till min träning, bara kul att registrera träning i socialt forum med kompisar.
Träningen planerar jag och följer upp på annat vis.
Postad 05 december 2018 - 13:40

Gammal tråd kanske.
Twiik verkar vara bra. Ska köra igång och regga träningen igen efter några års Funbeat uppehåll
https://app.twiik.me...file/mrmike0243
Postad 30 december 2018 - 12:38

Då det startades ytterligare en tråd i detta ämne skriver jag här för att få upp denna högst i hierarkin.
Jag loggar på jogg detta har jag gjort sedan jag började med dagbok 2007. Nu på senare tid blir det även logg i Garmin Connect då jag har klocka som fungerar med GC, detta gör att jag även kör strava.
"Pain is inevitable. Suffering is optional" Haruki Murakami
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar