Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Nån som testat Inski XC trainer?


erkki75

Recommended Posts

En smart, smidig och prisvärd lösning!

Ett par spärrlager, magnetbroms samt något som drar tillbaks snöret är ju det ända som behövs för att göra en stakmaskin. Hade jag inte redan sprungit och köpt en för några år sedan så hade jag absolut varit intresserad.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :D 

Monteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. 

Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. 

För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :D

Monteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. 

Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. 

För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP!

 

Om influencer räknar jag i så fall med en del "betalda samarbeten" i form av detaljerade videor och annat. :D

 

LET CONTENT FLOW!

Link to comment
Share on other sites

Gäsp. Hur många kamouflerade reklaminlägg har inte passerar revy här på skidforum. Vasa!

Jag har ungefär samma möjlighet som dig att radera inlägg!  :D

 

Tillägg: Tror att det är bra om folk rapporterar inlägg/trådar som man har synpunkter på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...