Jag använder Garmin Connect, knappast den som visar mina eventuella framsteg eller hjälper mig i min planering av träning.
Den sker helt i excel och dagboksstuk.
Garmin Connect har ganska dåliga rapporteringsmöjligheter, min åsikt.
Jag känner faktiskt inte till någon träningsapp som svarar upp på det jag vill se. Social media och att exportera är den minimala biten fö rmig...
Excel och word fungerar hyfsat. Dagboken för att berätta hälsostatus, väder osv. plus känslan såklart. Excel kan göra många olika rapporter och ger bra översikt.
Funbeat var hyfsad, Jogg.se lite sämre men nära hyfsad så jag saknar en bra träningsapp, hade gärna sett att Garmin utvecklat sig där och skulle nog vara beredd att betala en summa om det fanns något. Typ racefox.
Tyvärr hjälpte inte racefox mig någonting, jag skulle vilja påstå att jag upplevde noll utveckling med deras tips på övningar, sedan jag slutade har jag lyft mig ett startled och fått bättre uthållighet. Deras feedback hjälpte mig helt enkelt inte, en vän som tittade/filmade gav bättre feedback än jag fått sammanlagt av racefox. Andra har fått mer hjälp men tyvärr inte jag.