Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Nästan tusen gäster - kom igen, registrera er!

• Vänligen logga in för att kunna svara
15 svar till detta ämne

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Hej alla gäster som hänger här i "Skidåkarnas bästa vardagsrum"!

Skidforum skulle må bra av fler som kommenterar! Nu under Vasaloppsförmiddagen är närmare 1000 gäster inne och läser. Jätteroligt! Ännu roligare om några tar steget att registrera sig och kommenterar  :D Självklart åkare på alla nivåer.

Jag har själv kommenterat ytterst sporadiskt under en del år, men insett att det inte finns nåt bättre skidforum. Tillsammans kan vi göra det ännu bättre!
PS. Det finns en tidigare, liknande tråd, men det kan man bara läsa om man är inloggad  :(

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Haha, jag ser er gäster, som är inne här och läser  :wub:  Det är verkligen speciellt på Skidforum, att man ser hur många som är inne och läser! Det vore superkul om ni vill ta klivet att kommentera också. Om nån är tjej blir det extra bonus!

Hyfsad Skidåkare

Hyfsad Skidåkare

Medlem

• Members
  • Pip
  • 18 inlägg

Haha, jag ser er gästar, som är inne här och läser  :wub:  Det är verkligen speciellt på Skidforum, att man ser hur många som är inne och läser! Det vore superkul om ni vill ta klivet att kommentera också. Om nån är tjej blir det extra bonus!

Jag reggade mig för ett och ett halvt år sen, men blev insläppt av admin förra veckan. Är nog inte bara jag som stått hjälplös utanför.

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Oj, har det varit så? Vad irriterande  :angry: 
Kul att vi blir fler som hänger här. Skidforum mår bra av lite mer bredd! 

Jag smygkollar i listan över medlemmar som registrerat sig och ser att det på en månad är 45 som vill bli nya medlemmar. Då håller vi tummarna för lite mer action i kommentarsfälten  :D

Edit: Sa du ETT OCH ETT HALVT ÅR? Ursäkta att jag skriker men det är ju absurt. 

MSO

MSO

Medlem

• Members
  • Pip
  • 441 inlägg

Det lär nog vara en hel del som bara inte är inloggade. 

------------------
- Hel och ren? -

Hyfsad Skidåkare

Hyfsad Skidåkare

Medlem

• Members
  • Pip
  • 18 inlägg

Oj, har det varit så? Vad irriterande  :angry: 
Kul att vi blir fler som hänger här. Skidforum mår bra av lite mer bredd! 

Jag smygkollar i listan över medlemmar som registrerat sig och ser att det på en månad är 45 nya medlemmar. Då håller vi tummarna för lite mer action i kommentarsfälten  :D

Edit: Sa du ETT OCH ETT HALVT ÅR? Ursäkta att jag skriker men det är ju absurt. 

Det var en överdrift. ca ett år var det nu när jag kollade upp det. 

Thomasz

Thomasz

Medlem

• Members
  • Pip
  • 44 inlägg

Tycker att det är lite märkligt ( som även kan förklara en del av det låga medelemsantalet/bredden), att när jag registrerade mig så hade jag stora tekniska problem med detta.

Försökte på alla sätt få kontakt med Er på alla sätt- ex så skickade jag iväg flera mail via Ert kontaktformulär, men efter stor möda så fick jag tag på rätt e- postadress( även svar). Tydligen så är det Skistart som står bakom detta forum. Det vart först efter ett mail till Skistart som jag kunde bli en aktiv/ fullvärdig medlem hos Er.

Så vad min poäng är att siten verkar ha en teknik som är lite buggig.

Däremot så uppskattar jag Ert initiativ,då det inte finns så många vettiga alt till dem stora sociala medierplattformarna.

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Helt rätt Thomasz! Det har krupit fram att Skidforum under en tid inte haft någon moderator och knappt släppt in nya medlemmar. Medlemsinsläppet är uppstyrt och kön kommer snart vara avbetad. Dessutom finns det flera moderatorer vilket ni som har ögonen med er kanske redan har upptäckt  ;). (mer info kommer)

Knappen

Knappen

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 593 inlägg

Jodå, lite stjärnor börjar lysa lite mer än vanligt här på forumet ;)

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Nu händer det grejer! Nu är alla covid-restriktioner släppta i samhället - och det firar Skidforum med att alla medlemmar nu är insläppta.

Det var alltså flera hundra som ansökte om medlemskap för runt ett år sen, men som inte kom in pga teknikproblem.

(Hälften av dem var uppenbart spammare och dem har vi inte släppt in.)

Jag ser i flera fall att det är samma person som försökt med olika mejladresser - ni får väl välja vilken profil ni vill använda.

För alla som söker om medlemskap nu funkar det bra. Det var en riktig gammal surdeg, som nu är fixad. Hurra!

nattkreatur

nattkreatur

Medlem

• Members
  • Pip
  • 37 inlägg
Bra där! Skönt att äntligen få vara med efter 11 månader utlåst i kylan.

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Och tack för att du hjälpte till att testa, Nattkreatur!

Carlsson

Carlsson

Medlem

• Members
  • Pip
  • 30 inlägg

Tack skall ni ha! 

MrT

MrT

Erfaren medlem

• Members
  • PipPip
  • 605 inlägg

Nu händer det grejer! Nu är alla covid-restriktioner släppta i samhället - och det firar Skidforum med att alla medlemmar nu är insläppta.

Det var alltså flera hundra som ansökte om medlemskap för runt ett år sen, men som inte kom in pga teknikproblem.

(Hälften av dem var uppenbart spammare och dem har vi inte släppt in.)

Jag ser i flera fall att det är samma person som försökt med olika mejladresser - ni får väl välja vilken profil ni vill använda.

För alla som söker om medlemskap nu funkar det bra. Det var en riktig gammal surdeg, som nu är fixad. Hurra!

-Bra gjort av dig Maria Snö!

Bra med lite nytt blod i forumet!

Vet inte om det är jag som börjar bli gammal och dammig men jag tycker att forumet har chanserat de senaste åren.

Gick med 2009 och deltog flitigt i diverse diskussioner på den tiden. Kanske beror det på att skidåkningen penetrerats in i minsta molekyl på detta forum som det helt enkelt inte finns mer att diskutera?!

Gott gjort ändå, hoppas det kommer in mer folk på forumet så det börjar bli lite mer energi i diskussionerna!

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 398 inlägg

Ja precis, lite mer energi vore kul. Det är väl upp till oss alla!

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 340 inlägg

Ja precis, lite mer energi vore kul. Det är väl upp till oss alla!

Jättebra initiativ Maria Snö, och jättebra att du fixat så att de som ansökt blivit antagna. Du är verkligen inte insnöad  :rolleyes:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar