Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Prylar 21-22


jola61

Recommended Posts

Det beror väl på vad de plagierat? Om inovik kör Biltema-metoden kan det vara samma fabrik, annan färgsättning och glesare kvalitetskontroll...

 

Jaha. Okej. Då vet jag.

 

Frågar igen då om nån har handlat mycket Inovik prylar? Jag hade missat att Decathlon kör egna skiprylar.

Link to comment
Share on other sites

Jaha. Okej. Då vet jag.

 

Frågar igen då om nån har handlat mycket Inovik prylar? Jag hade missat att Decathlon kör egna skiprylar.

Inte köpt men provade i butik deras pjäxor som heter XC S boots 900 och dom var väldigt lika mina Alpina CCL Marathon på alla punkter utan färgen;)

Link to comment
Share on other sites

Skitfula glajjer. Oakley var coola på 80 talet. Nu sitter det på varenda mamil.

 

Jag som trodde det var just mamils som köpte nya snygga prylar, och var de som hade pengar och intresse av att köpa dyra och coola produkter? (Och sitta och labba med alla diagram från senaste träningsapparna på sin 8 k sportklocka, istället för att pressa in en ytterligare träningstimme på spy-gränsen)  ;)

Link to comment
Share on other sites

Skitfula glajjer. Oakley var coola på 80 talet. Nu sitter det på varenda mamil.

Jag har heller inte riktigt förstått storheten hos Oakley (eller Oatly heller för den delen...). Dåliga möjligheter att anpassa hur glasögonen sitter var mitt främsta intryck när jag kikade för några år sedan.

Link to comment
Share on other sites

Jag som trodde det var just mamils som köpte nya snygga prylar, och var de som hade pengar och intresse av att köpa dyra och coola produkter? (Och sitta och labba med alla diagram från senaste träningsapparna på sin 8 k sportklocka, istället för att pressa in en ytterligare träningstimme på spy-gränsen)  ;)

Ja precis vad jag säger. Jag ser aldrig nån oakleymupp i elljusspåret i november springa elghufs. Dom står väl i garaget och kör SkiErg och dricker chailatte :)

Link to comment
Share on other sites

Ja precis vad jag säger. Jag ser aldrig nån oakleymupp i elljusspåret i november springa elghufs. Dom står väl i garaget och kör SkiErg och dricker chailatte :)

Sällan det behövs Oakley i November i Svedala....

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Snyggt försök. Varför åker folk runt i brillor i Torsbytunneln för? Skidome? Eller en mulen kväll januaridag i grönklitt? Image heter det.

Dom som kör mycket i kallt väder får ibland problem med ögonen. Det har du säkert upplevt själv i slutet av långa pass.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...