Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Skidforums Veteranklubb

• Vänligen logga in för att kunna svara
24 svar till detta ämne

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 980 inlägg
Skogsvakt försvann liksom hans avatar :) dyker han upp under sitt riktiga namn eller som dunderklumpen2?

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 340 inlägg

Skogsvakt försvann liksom hans avatar :) dyker han upp under sitt riktiga namn eller som dunderklumpen2?

Intressant Oxberg, Han kanske återkommer under sitt riktiga namn, "vaskaren", eller något annat nick ? Vem vet, han är ju en överraskningarnas man, en sådan vi skall vara rädda om

oxberg

oxberg

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 980 inlägg

Intressant Oxberg, Han kanske återkommer under sitt riktiga namn, "vaskaren", eller något annat nick ? Vem vet, han är ju en överraskningarnas man, en sådan vi skall vara rädda om

Så sant! Bomerangen kanske skulle passa. Skogsvakt kommer alltid igen.

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 8 047 inlägg

Visst skulle man kunna ändra sitt nicknamn antingen till ett annat som har anknytning till min skidåkning tex longissor eller sitt riktiga namn tex Tede47, men nu har jag använt Volevodin så länge att det är svårt att byta.

Sen tycker jag inte det är någon större merit att ha många inlägg, avgörande för mig är om det finns ämnen, där man kan både delge och ta emot kunskap från deltagarna på forumet samt att man trivs tillsammans med alla skidintresserade medlemmar. Sen behöver ju inte alla inlägg vara kopplade till en själv utan kan ha ett mer allmänt intresse,

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 340 inlägg

Visst skulle man kunna ändra sitt nicknamn antingen till ett annat som har anknytning till min skidåkning tex longissor eller sitt riktiga namn tex Tede47, men nu har jag använt Volevodin så länge att det är svårt att byta.

Sen tycker jag inte det är någon större merit att ha många inlägg, avgörande för mig är om det finns ämnen, där man kan både delge och ta emot kunskap från deltagarna på forumet samt att man trivs tillsammans med alla skidintresserade medlemmar. Sen behöver ju inte alla inlägg vara kopplade till en själv utan kan ha ett mer allmänt intresse,

JAG tycker att det mest hederliga är att direkt ge ut sitt riktiga namn som jag gjorde. Då kan ju alla direkt "syna mig" och det behövs inte något detektivarbete för att ta reda på mitt riktiga namn och vad jag är för filur. Men det är MIN åsikt och jag har förståelse för att andra har annan åsikt.JAG tror att i varje fall de nästan hot som jag utsattes för i början i stålsicklingsdebatten hade undvikits med denna princip, I slutet har jag ju snarast känt tvärtom, nästan som jag tror Karl Bertil Jonsson kande sig på julafton nu när de allra flesta insett hur rätt jag hade.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar