Hoppa till innehåll

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Nick eller namn ?

• Vänligen logga in för att kunna svara
44 svar till detta ämne

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 203 inlägg

Hm, ja det är ju en idé. Jag har för mig att det finns nåt verktyg som jag inte har kollat på. Kan kika på det.

Om man orkar fixa 20 mejladresser för att ha 20 användare så måste jag säga att jag beundrar skidintresset och engagemanget  ;)

Nu har det igen dykt upp ett nick som klart skiljer sig från de som just nu dyker upp som svampaar ur jorden. så Maria Snö och McHammer jag föreslår att ni snarast kollar upp detta och förmodligen stoppar motsvarande tråd. Det finns bland annat en massa skumma länkar att klicka på. :ph34r:

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 203 inlägg

Nu har det igen dykt upp ett nick som klart skiljer sig från de som just nu dyker upp som svampaar ur jorden. så Maria Snö och McHammer jag föreslår att ni snarast kollar upp detta och förmodligen stoppar motsvarande tråd. Det finns bland annat en massa skumma länkar att klicka på. :ph34r:

Tusen tack adminstratörer för att ni tog bort denna otäcka tråd så kvickt. Detta är något helt annat än den skog av nya nick som just nu tillkommer. Detta är just ett intressant fenomen som är intressant att följa och analysera.

Maria Snö

Maria Snö

Medlem

• Moderators
  • 163 inlägg

Tacka MC Hammer, som är snabbast på tangenterna! Som sagt, den ökande mängden spam beror på att nya medlemmar släpps in. Toppen med nya medlemmar - men träligt att några sabbar.

Ser ni spam, hjälp till genom att trycka på gula varningstriangeln "Rapportera". Tack!

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 203 inlägg

Åter dags för våra "räddare" McHammer och Maria Snö att gripa in och stoppa ett nick/tråd. Det verkar vara samma eller likartat farliga innehåll som tidigare med med ändrat nick

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 203 inlägg

Tusen tack till vår säkerhetspersonal McHammer och Maria Snö för snabb och effektiv åtgärd :rolleyes:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar