Hoppa till innehåll

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Nya Vasaloppsboken

• Vänligen logga in för att kunna svara
24 svar till detta ämne

Ola på Österlen

Ola på Österlen

Medlem

• Members
  • Pip
  • 198 inlägg
Instämmer med Maria. "Nordenskiöldsloppet hemma" kände jag till här från forumet.

Boken är väldigt mysig läsning med både igenkänning och nya vinklar som jag aldrig tänkt på (tandemskidor är bara ett exempel). För att vara så bra och stor är priset väldigt lågt. Kostade den det dubbla skulle jag ändå rekommendera den.

Det skall bli kul att möta Henrik i Jubileumsvasan.

Volevodin

Volevodin

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 7 548 inlägg

Alltså Lars-Erik, jag kan inte smälta att du åkte 20 mil runt kvarteret. Du är grym.

Och vilken bok!!! Henrik Lenngren slår Abdulrazak Gurnah med hästlängder.

En kandidat till nästa nobelpris ?

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 231 inlägg

Instämmer med Maria. "Nordenskiöldsloppet hemma" kände jag till här från forumet.

Boken är väldigt mysig läsning med både igenkänning och nya vinklar som jag aldrig tänkt på (tandemskidor är bara ett exempel). För att vara så bra och stor är priset väldigt lågt. Kostade den det dubbla skulle jag ändå rekommendera den.

Det skall bli kul att möta Henrik i Jubileumsvasan.

Tusen tack Ola på Österlen. Intressant att även du kommit med bland de 139 som startar på Jubileumsvasan. Det blir intressant att följa dig, Erik, Henrik, och andra. Beträffande boken har jag nu fått hem de 10 exemplar jag beställt. Och boken är faktiskt ändå mer imponerande både itill innehåll och storlek än det jag uppfattade från intervjun (med mig, Erik och Carina). Och den kostar bara runt 200 kr. Otroligt. Mina exemplar har jag i stort sett utlovat till skidvänner och familj så jag överväger att beställa några till och tipsa tomten. de tryckte 3000 ex och enligt förlaget går försäljningen som smort . Om du vill försäkra dig om ett eget exemplar rekommenderar jag att kolla på närmaste Akademibokhandel eller att försöka på den länk jag tidigare gav  (https://www.adlibris...r-9789177993544)

MC Hammer

MC Hammer

Veteran

• Moderators
  • 1 844 inlägg

Vad är oddset på Ladbrokes ?

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 231 inlägg

Kanske ni kan själva bilda er en uppfattning om hans kandidatur genom att lyssna på hur han valt att göra propaganda för sin bok vid lanseringen: https://www.youtube....P5GbXFnI5jbjp_Y

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar